Hey allemaal,

Welkom op mijn blog, dit is mijn allereerste blogpost ooit!! Dus in deze eerste blogpost ga ik iets over mezelf vertellen! Ik ben Ella en ik ben 15 jaar oud.Ik woon in de buurt van Amsterdam en doe 4 Havo!

Jullie gaan nu een mooie foto van mij zien!!

Dit ben ik dus 🙂

Ik heb natuurlijk ook hobby’s, een paar voorbeelden daar van zijn afspreken met vriendinnen, shoppen, volleyballen, fotograferen van mooie dingen die ik tegenkom en nog veel meer! Op mijn blog zullen jullie veel lifestyle tegenkomen maar ook beauty en fashion gerelateerde blogposts. Ik wil ook nog gaan starten met het maken van youtube video’s maar dit zul je nu nog niet tegenkomen op mijn blog. De naam van mijn blog komt trouwens doordat ik erg veel van pure chocola houd en omdat ik dit een keer als bijnaam kreeg! Ik vond het een leuke naam voor mijn blog omdat mijn eigen naam erin verwerkt is! Nu weten jullie wel weer eventjes genoeg over mij! Dus hoop ik jullie snel te zien bij de volgende blogpost!

Ik wil proberen om zo vaak mogelijk iets te posten, als er een tijdje niets verschijnt op mijn blog zal dat komen doordat ik het druk heb met school.

Kus, Ella

Een gedachte over “Dit ben ik!

Geef een reactie

