Hey allemaal,

Laatst was ik met mijn moeder naar de HEMA om een nieuwe wekker te kopen.Dus wij de hele winkel door en zoeken naar waar de wekkers zouden moeten staan. Terwijl we aan het zoeken waren kwam ik natuurlijk weer allemaal leuke dingen tegen, want HEMA heeft gewoon veel leuke spulletjes. Ik was uiteindelijk dus beland bij de cadeauverpakkingen. En daar kwam ik iets leuks tegen voor weinig geld, dus ik heb het meegenomen.

IMG_5190IMG_5197

Toen ik thuis kwam en uitprobeerde wat voor soort verpakking het was, kwam ik erachter dat de vorm mij sterk ergens aan deed denken, namelijk de welbekende happy meal van de McDonald’s! Uiteindelijk heb ik ook nog een leuke wekker kunnen vinden dus het doel waar ik mee ging is ook nog behaald!

 IMG_5194IMG_5191

De prijzen van de wekker en cadeauverpakking zijn erg budget, voor de wekker weet ik niet precies meer wat ik betaalde, en voor de “happy meal” betaalde ik 3 euro voor 6 van deze verpakkingen.

Kus, Ella

Geef een reactie

