Hey allemaal,

In de januari sale die overal was heb ik een prachtige tas kunnen scoren. Omdat ik er zo blij mee ben moet ik die natuurlijk wel even delen op mijn blog!

De tas komt van Paul’s boutique en ik kwam bij dit merk doordat verschillende blogs die ik lees over deze tassen schreven! Toen ik ging kijken vond ik de tassen aardig aan de prijs, maar toen kwam de sale en heb ik deze prachtige tas voor 36 euro kunnen krijgen in plaats van 90 euro! Dat is pas een goede deal!

IMG_5210IMG_5250IMG_5200

Er zit ook nog iets bijzonders in, je kan de tas namelijk “op slot doen” door middel van een sleuteltje en een slotje dat je bij de tas krijgt. Hierdoor kunnen andere mensen niet zomaar je tas openmaken. Ik ontdekte dit echter pas heel laat!

IMG_5208IMG_5204 IMG_5201

Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn nieuwe tas! Wat vinden jullie van mijn nieuwe tas?

Kus, Ella

Geef een reactie

