Hey allemaal,

In het artikel van vandaag ga ik het hebben over een aantal van mijn favorieten van het moment! Deze zijn er in de meest verschillende categorieën. Dus ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien en we gaan beginnen met het eerste item.

IMG_5239

Mijn favoriete haar accessoire

Dit is een strikje, wat ik vaak draag met los haar, of bij een staart voor het elastiekje. Het strikje komt van de forever 21 en zat in een setje met nog twee andere strikjes. Dit setje kostte €3,45

Mijn favoriete lipstick en lipgloss

IMG_5272IMG_5295

Ik draag niet zo vaak lipstick maar als ik het draag is het meestal een niet heel opvallend kleurtje, deze lipstick van hema heb ik echt al heel lang en ik blijf hem leuk vinden, het is een heel subtiel roze kleurtje op je lippen. Hij is van de hema, maar ik weet niet of hij nu nog verkocht word op de verpakking staat dat het kleur 01 is. Ik denk dat hij rond de drie euro geweest is. De lipgloss is van Rimmel Londen, het is een kleurtje van de Apocalips lijn. De naam van deze lipgloss is Celestial. De lipgloss kost €10,99!

Mijn favoriete haarproduct

IMG_5286

Op dit moment gebruik ik veel de Andrelon Pink collection en dan met name de Go for texture beach spray. Ik heb van mezelf een beetje slag in mijn haar en slaap meestal met een vlecht in om meer slag in mijn haar te krijgen en door dan die spray s’ochtends in mijn haar te sprayen wordt dat effect alleen nog maar versterkt en dat wil ik natuurlijk!

Mijn favoriete mascara’s

Schermafbeelding 2015-02-09 om 21.01.43

Op dit moment gebruik ik twee mascara’s samen, ze zijn allebei van het merk Max Factor en in combinatie met elkaar vind ik dat ik mijn wimpers zo krijg als ik wil. Max factor is zeker niet de goedkoopste in de categorie van mascara maar ik vind dat ze goede kwaliteit hebben. Ik heb de Clump Defy mascara en de False Lash Effect mascara.

Mijn favoriete sieraden

IMG_5298

Ik draag echt niet altijd sieraden, maar de laatste tijd draag ik bijna altijd een kettinkje van de H&M en een armband die ik voor kerst heb gekregen van mijn opa en oma. Volgens mijn oma kwam die van de V&D. En ik draag elke dag mijn horloge van guess.

Dit was het dan wel weer, als jullie vaker favorieten van mij willen zien, laat het weten in de comments en vinden jullie dat ik ook filmpjes moet gaan maken op YouTube, let me know!!

Kus, Ella

Een gedachte over “5 random faves #1

Geef een reactie

