Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie een leuke diy voor valentijn laten zien! Ik maak een fotolijstje met een leuke foto voor mijn zusje!

 Wat heb je nodig?

IMG_5302IMG_5305

  • leuke foto
  • een fotolijstje (blokker €1,-)
  • een schaar
  • pen of potlood
  • iets om je fotolijstje te versieren! (ik gebruik stickers van de Hema €0,50)

IMG_5315IMG_5317

Eerst print je een leuke foto op het juiste formaat en knip je deze uit.  Daarna haal je het fotolijstje uit de verpakking en haal je het standaard papiertje uit het lijstje (niet weggooien!) Nu leg je de uitgeknipte foto in het lijstje en schrijf je op dat standaard papiertje een leuk berichtje voor degene aan wie je het cadeautje geeft.

IMG_5328IMG_5319

Dit papiertje leg je achter de foto en dan maak je het lijstje weer dicht. Nu kan je jouw fotolijstje gaan versieren, ik heb een sticker op de voorkant geplakt en een andere sticker op de achterkant om te laten weten dat er nog een berichtje in geschreven staat! En nu is je zelfgemaakte cadeautje af!

Kus, Ella

Geef een reactie

