Hey allemaal,

Vandaag heb ik een outfitpost voor jullie, ik laat jullie de outfit zien die ik gisteren droeg! Het was gisteren mooi weer en mijn zusje heeft de foto’s van mij genomen! Gisteren was ik lekker vroeg uit van school en vandaag heb ik vrij dus ga ik lekker schrijven.

IMG_5373IMG_5374IMG_5346

 Ik wil heel graag beginnen met youtube alleen weet ik niet waar ik mee moet gaan filmen omdat ik nog niet een professionele camera heb dus dan zou ik of met mijn telefoon of met de ipad moeten filmen en ik denk dat de kwaliteit daarvan niet geweldig is. Daar ben ik dus een beetje over aan het twijfelen. Deze outfit vind ik zelf trouwens erg leuk omdat het shirtje best wel schattig is en dat het vest de outfit wat stoerder maakt. Ook heb ik expres mijn blauwe allstars aan omdat de kleur matcht met met de kleur van het vest. Mijn haar heb ik in een vissengraatvlecht met een french braid aan het begin. De vlecht heb ik gemaakt na het artikel van Jiami (Lifesplash) gelezen te hebben over 15 leuke en snelle haarstijlen. Dit was het wel weer!

VestValleygirl (komt uit Australië)

ShirtjeBoohoo

BroekH&M

SchoenenConverse

HorlogeGuess

Kus, Ella

                  Denken jullie dat ik youtube-filmpjes kan maken met de ipad? Moet ik vaker dit soort outfit posts doen?

Geef een reactie

