Hey allemaal,

Vandaag ga ik de Instagram tag doen! Ik heb deze tag al bij meerdere bloggers gezien en ik vond het leuk om te doen! Ik heb nog niet zo heel lang instagram maar nog steeds is het mijn favoriete social media account! Laten we maar snel beginnen!

IMG_5380

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Deze foto heb ik geplaatst omdat ik een nieuwe blogpost had gemaakt van mijn outfit! En ik wilde dat natuurlijk wel even laten weten op mijn instagram!

IMG_0553

Wat is de allereerste foto die je postte op Instagram? #TBT

Dit is mijn allereerste foto op instagram! Ik ging de 100dayshappychallenge doen en bij deze foto was ik erg blij met mijn haar!

IMG_4700

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Ik heb deze foto gekozen, deze foto heb ik gemaakt op eerste kerstdag toen we kerstdiner hadden met familie! Ik vind het lastig om zelf een foto te kiezen die ik het mooiste vind omdat ik dat niet zo snel van mezelf zou zeggen. Maar ik vind dat mijn haar hier mooi zit en ik had deze foto geplaatst aan het eind van 2014 om de mensen die het belangrijkste waren in 2014 te bedanken!

IMG_1719

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?

Ik kies dan deze foto, dit was op de top van the Harbour Bridge samen met mijn vader en zusje. Ik mis Australië in het algemeen heel erg maar dit was echt een hele vette ervaring! Omdat je het gevoel hebt dat je over de hele wereld kan uitkijken!

IMG_1004

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?

Ik heb deze foto gekozen omdat ik geen enkele andere foto van eten op mijn instagram heb staan. De taart was trouwens wel heel erg lekker! Deze hadden we gemaakt voor de familiedag omdat wij deze dag in 2014 organiseerden!

IMG_4612

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?

Deze foto kreeg de meeste likes in 2014. Dit was mijn kerstfoto (tenminste zo noem ik het gewoon)! Ik kreeg bij deze foto 68 likes en normaal krijg ik rond de 50 likes bij foto’s. Dit was hoe ik eruit zag op eerste kerstdag bij het kerstdiner met familie!

IMG_3430

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?

Dit is meer een grapje omdat ik geen enkele foto van een echt dier heb op mijn instagram! Ik heb geen huisdieren en heb dus ook nog nooit de moeite genomen om een ander dier op instagram te zetten. Dit is trouwens de mozaïk die ik maakte samen met mijn zusje in Australië. En het is een pinguin wat natuurlijk een dier is! 🙂

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest?

Ik gebruik eigenlijk altijd VSCO cam voor filters voor mijn foto’s en ik gebruik InstaSize om de foto een witte rand te geven zodat je de gehele foto ziet op instagram!

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Ik gebruik bijna nooit hashtags maar als ik ze gebruik is het of #ootd, #throwbackthursday en #nofilter, ik heb trouwens ook een keer #toetsweek, #ajax, #autumn en toen ik de 100happydayschallenge deed was #100happyelladays de meest gebruikte!

Dit was de tag alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als jullie willen dat ik vaker zo’n tag doe op mijn blog laat het weten in de comments!

Kus, Ella

Geef een reactie

