Hey allemaal,

Ik ben gisteren naar de kapper geweest! Dat hadden jullie natuurlijk al wel kunnen begrijpen omdat jullie waarschijnlijk de titel van dit bericht hebben gelezen, maar toch zeg ik het nog even! Ik moest nodig naar de kapper en was het ook al 2 weken aan het uitstellen. Gisteren is het er eindelijk van gekomen omdat ik gisteren vrij was van school vanwege de herkansingen! Dus heb ik mijn puntjes laten bijknippen en mijn laagjes een stuk korter. Dus ik ga jullie nu een before and after geven! Ik ben vergeten “echte” before foto’s te maken dus daarom heb ik iets eerdere foto’s in iets ander licht gekozen om hier te weergeven.

Links is before, rechts is after!

IMG_5424Ik heb ook nog een paar andere foto’s waarop je alleen mijn “nieuwe haar”beter ziet.

Foto op 19-02-15 om 11.32 #3Foto op 19-02-15 om 11.32

De kapper had een nieuw soort serum gebruikt in mijn haar. Het serum was van het merk bio silk, daar had ik wel eens van gehoord. En nu was er dus een nieuwe versie en dat heette Bio Silk therapy lite. Mijn haar voelt nu (na 1 dag dus) nog heel zacht aan en dat komt zeker weten door dat serum. Ik heb even opgezocht wat het serum kost omdat ik daar wel benieuwd naar was. Voor 15 ml betaal je nu €3,24 bij JohnBeerens. Voor 67 ml betaal je nu  €15,66 en voor 167 ml betaal je nu €27,54. Ik denk dat ik de 15 ml maar in huis ga halen! Je hebt maar een paar druppels nodig per keer. Dus het is ook nog eens heel zuinig in gebruik!

2271944

Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn nieuwe haar, ik hoop dat jullie deze blogpost weer leuk vonden en dan zie ik jullie morgen weer bij de volgende blogpost!

Kus, Ella

Geef een reactie

