Hey allemaal,

Vandaag doe ik de First thing TAG! In deze tag vertel ik je over van alles wat ik doe of deed voor de eerste keer. Zoals de eerste keer dat ik in een vliegtuig zat en mijn eerste keus qua drinken! Veel plezier!

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt

IMG_5193

Het eerste ding wat ik doe als ik ’s ochtends wordt is mijn wekker uitzetten en het licht aan doen! Daarna zoek ik mijn kleding uit en ga naar de badkamer!

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat

Ik ga eigenlijk nooit naar de sportschool, maar ik ben wel eens met mijn moeder mee geweest en toen was het eerste wat ik deed rennen op de loopband of fietsen op een fiets.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school

blogger-coverage

Als ik thuis kom van school doe ik mijn jas uit en ga ik naar de keuken om wat te drinken en meestal neem ik een koekje of een stuk fruit. Daarna check ik mijn blog even en ga ik andere blogs lezen en youtube video’s kijken.

Eerste auto

CONSUMENT 2;AUTO; RENAULT TWINGO TEST

Ik ben 15 jaar dus een auto zit er nog niet in. Rijlessen heb ik ook nog niet gevolgd. Ik zou later wel zo’n schattige auto, die je hierboven ziet willen.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding

Ik heb met de fiets denk ik wel is door rood gefietst en wel is niet gestopt bij van die driehoekjes maar een ongeluk heb ik nog nooit gehad en ik heb ook nog nooit een boete gehad. Ik ben best wel braaf in het verkeer haha 🙂

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was

51250_SBSP-AD_via-Is

Ik wilde altijd al juf worden. Ik had in de kleuterklas een hele lieve juf en ik dacht altijd “ik wil net zo worden als haar”. Helaas is ze nu overleden, ze was nog helemaal niet oud maar ze is omgekomen bij de ramp van MH17. Wat ik natuurlijk verschrikkelijk vind, ik wil misschien wel de lerarenopleiding gaan volgen omdat het mij nog steeds leuk lijkt om juf te worden.

Eerste keus qua drinken

icetea_4

Als ik in een restaurant zit bestel ik meestal Ice Tea. Soms met prik en soms zonder. Thuis drink ik limonade of water en als we iets van sap in huis hebben drink ik dat.

Eerste keus dessert

Tiramisu

Ik kies bij dessert als het in een restaurant is het liefst voor tiramisu of iets met chocola en thuis kies ik voor kaneelijs van Appie met slagroom!

Eerste liedje dat in je opkomt

images

“Sexy als ik dans” van Nielson, omdat het echt zo’n liedje is wat heel erg in je hoofd blijft zitten! Ik vind het soms wel leuk maar als ik het zo lang in mijn hoofd heb wordt het soms een beetje irritant.

Eerste grote aankoop

IMG_5281

Dat is denk ik mijn horloge van Guess. Ik wilde dit horloge erg graag voor mijn verjaardag hebben maar mijn ouders vonden hem te duur, dus heb ik geld gevraagd en zelf gespaard en heb ik hem uiteindelijk besteld via internet met korting. Ik ben er nog steeds heel blij mee en draag hem elke dag.

Eerste baantje

HAARLEM-GELD-SPAREN

Ik heb een krantenwijk, elke donderdag komen de krantjes binnen en dan loop ik ze. Het is de wijk waarin ik woon dus ik loop meestal een paar keer heen en weer om nieuwe kranten te halen. Ik wil als ik 16 ben, een baantje gaan zoeken om in een kledingwinkel te werken.

Eerste keer in het vliegtuig

op-vakantie-met-het-vliegtuig

Ik heb als baby in een vliegtuig gezeten omdat mijn vader toen moest vliegen voor zijn werk maar daar weet ik natuurlijk helemaal niets meer van. De eerste keer dat ik vloog en waar ik iets meer van weet is toen ik 5 was en we naar Australië vlogen. We gingen toen niet in de vakantie maar ik kreeg vrij van school.

Dit was mijn first things tag, ik hoop dat jullie hem leuk vinden. En dan zie ik jullie bij de volgende blogpost!

Kus, Ella

Geef een reactie

