Hey allemaal,

Omdat ik nu al een paar tags heb gedaan op mijn blog, kwam ik op het idee om er zelf een te bedenken. Ik denk dat een aantal van deze vragen misschien wel voorkomen in andere tags, maar bij deze noem ik deze tag Food faves! Omdat de vragen allemaal te maken hebben met favorieten in de categorie eten! Hier komen de vragen met mijn antwoorden!

Wat is je favoriete ontbijt?

tax-10-large

Mijn favoriete ontbijt is een keizerbroodje met oude kaas en scrambled eggs. Dit eet ik trouwens niet zo vaak, als ik het eet neem ik het in het weekend meestal op zondag.

Wat is je favoriete lunch?

tosti-luxe

Mijn favoriete lunch is heel simpel een tosti met ham en kaas, en als ik in een restaurant zou lunchen zou ik gaan voor een broodje met tonijnsalade, dat vind ik erg lekker.

Wat is je favoriete avondeten/diner?

3031

Ik vind eigenlijk heel veel lekker maar als ik 1 ding zou moeten kiezen is het een rijk belegd turks brood uit de oven! Dit eten wij best vaak omdat het heel simpel is. Er zit tonijn, rode pesto, rode ui, rucola en blauwe kaas op. Dit doe je voor tien minuutjes in de oven en dan heb je een heerlijk gerecht!

Wat is je favoriete snack?

618_348_five-rules-for-a-healthier-halloween-stay-full-with-peanut-m-ms

Ik hou heel erg van M&M’s met pinda’s. Dus ik denk dat dat mijn favoriete snack is.

Wat is je favoriete fruitsoort?

fruits-and-vegetables

Mijn favoriete fruitsoort is aardbei of appel maar eigenlijk vind ik bijna alle fruitsoorten lekker, het enige wat ik als los fruit niet lekker vind is framboos. Maar als framboos ergens doorheen zit vind ik het geen probleem. Ik ben ook niet heel erg fan van die rode zure besjes.

Wat is je favoriete gezonde snack?

Schermafbeelding 2015-02-21 om 15.52.15 Schermafbeelding 2015-02-21 om 15.52.34

Dit heb ik laatst pas echt uitgevonden door een video van Jiami, namelijk banaan of appel met pindakaas en daarop dan noten en rozijntjes. Het is echt een aparte combinatie maar ik vind het heel lekker. Ik vind het ook lekker om druiven tussendoor te eten.

Wat is je favoriete smoothie?

img

Ik vind de bosbessen smoothie met yoghurt bij de La Place heel lekker, voor de rest maak ik zelf soms smoothies met van alles en nog wat er door heen.

Welke theesmaak vind je het allerlekkerste?

Kaneel

Ik drink niet zo vaak thee, maar als ik moet kiezen is het denk ik kaneel. Ik vind kaneel erg lekker

Wat is je favoriete restaurant?

25-Zalm-Avocado-588x389

Ik ga niet heel vaak uit eten maar ik vind sushi best wel lekker. Dus dan ga ik voor Kokusai of Fussia. Deze restaurants zijn allebei met all you can eat. En met sushi en andere Japanse gerechtjes. Ik vind Sjiek aan de Amstel ook heel lekkere gerechten hebben. Voor als je deze restaurants niet kent Sjiek aan de Amstel ligt in Uithoorn en Kokusai en Fussia liggen in Amstelveen.

2 gedachtes over “Food faves!

  1. Ik zie eerlijk gezegd niet veel mensen die de pinda M&Ms ook lekker vinden!
    Misschien moet ik die sjiek aan de amstel gaan proberen. Ik weet niet precies wat lekker is, dus weet jij wat er op het menu staat? Gelukkig is het nog lekker dichtbij, als het in uithoorn zit. Kan jij me de weg wijzen, zou best leuk kunnen worden hoor 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

