Hey allemaal,

Vandaag een artikeltje over fotografie. Ik vind het erg leuk om dingen in de natuur te fotograferen ook al komen er soms ook de nodige selfies aan te pas :)! Ik zat laatst is door mijn 2000 foto’s op mijn telefoon te scrollen en toen kwam ik er achter dat ik nogal veel foto’s van een mooie kleurige lucht met een zon die ondergaat. Daarom wilde ik vandaag een paar zonsondergangen met jullie delen.

IMG_5051
Dit was een prachtige lucht met roze en paarse kleuren die ik voor ons huis fotografeerde, hier was de zon net onder.
cropped-img_5164.jpg
Deze prachtige wolken met nog een beetje zon fotografeerde ik in Amsterdam toen ik net een volleybalwestrijd gespeeld had. Mijn ouders konden maar even wachten met het wegrijden van de auto.
IMG_4020
Dan hebben we dit plaatje met allerlei strepen in de lucht van de vliegtuigen die overvliegen. Dit was toen ik op de fiets terug ging naar huis. Ik denk dat ik bij een vriendin was geweest!
IMG_4620
Dit is wel een plaatje van de zon maar niet toen die onder ging, ik was aan het meefietsen met mijn vader en zag dit prachtige beeld dat ik wel even moest stoppen om een foto te maken.
IMG_4467
Deze zonsopkomst maakte ik op weg naar school en dat is nog best een opgave op de fiets! Als je niet stilstaat!
IMG_4110
Deze foto heb ik ook op weg naar school genomen, het lijkt net of alle wolken een beetje licht oppakken van de zon! Dit is dus ook zonsopkomst en niet zonsondergang!
IMG_4018
Deze foto heb ik gemaakt onderweg naar huis, ik was toen net bij mijn nichtje langs geweest. Ik zat in de bus en vond dit een prachtig gezicht met die strepen die boven de zon zweven.

Ik hou het hier maar bij, maar dit zijn nog lang niet alle foto’s die ik van mooie luchten heb genomen. Je kunt wel merken dat ik het leuk vindt om dit soort luchten te fotograferen! Als jullie vaker blogposts willen lezen die te maken hebben met fotografie, laat het weten in de comments! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben en verder en misschien komt er vanmiddag nog wel een artikeltje online!

Kus, Ella

Geef een reactie

