Hey allemaal,

Vandaag wordt ik voor een paar moeilijke keuzes gesteld! Ik moet telkens kiezen tussen twee verschillende keuzes! Op het gebied van kleding, body, haar en zomaar! Ik vertel bij alle onderwerpen waarom ik juist die keuzes heb gemaakt. Ik heb trouwens de categorie make-up niet gedaan omdat ik zelf alleen mascara draag!

Kleding

IMG_5373

Spijkerbroek of joggingpak

(Een spijkerbroek is altijd goed en een joggingpak draag ik alleen met sporten en thuis.)

Lange mouwen of korte mouwen 

(Korte mouwen omdat ik hou van de zomer en dan zijn lange mouwen niet nodig, ook vind ik lange mouwen als snel te warm)

Jurkjes of rokjes (Een jurkje is 1 kledingstuk en dan hoef je niet ook nog een shirtje uit te zoeken, ik vind jurkjes mezelf ook leuker staan dan rokjes!)

Streepjes of ruitjes (Streepjes omdat ik geen enkel kledingstuk met ruitjes in mijn kast heb en omdat streepjes goed te combineren zijn.)

Teenslippers of sandalen (Teenslippers omdat ik met sandalen bijna altijd blaren krijg, ook al zijn sandalen iets gekleder ga ik toch voor slippers in de zomer.)

Sjaals of hoedjes (Sjaals omdat ik geen hoedjes in mijn kast heb hangen en omdat hoedjes mij niet zo goed staan en sjaals lekker warm zijn en ook nog eens stijlvol)

Oorknopjes of oorhangers (Oorknopjes omdat hangers snel pijn gaan doen aan mijn oren)

Kettingen of armbanden (Kettingen omdat ik mij aan armbanden snel ga irriteren en kettingen een outfit echt af kunnen maken, ik vond dit wel een lastige keuze omdat ik vaak een ketting en armbanden draag.)

Hakken of platte schoenen (Platte schoenen omdat ik daar veel beter op kan lopen en het overal bij past, ik vind hakken prachtig maar ik ben al lang van mezelf dus daarvoor zou ik het niet nodig hebben.)

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen (Paardrij-laarzen omdat ik het model van cowboy laarzen niet mooi vind en omdat paardrij-laarzen op een manier wel stijlvol kunnen zijn)

Jasje of vest ( Een vest omdat je dan lekker warm erin weg kan duiken. Een jasje vind ik ook heel leuk maar een vest is warmer meestal.)

Body

IMG_5374

Parfum of bodyspray (Bodyspray omdat ik het fijn vind om een lekker licht geurtje om je heen te hebben wat je door de dag kan opfrissen en niet een parfum wat de hele dag blijft zitten.)

Lotion of body butter (Lotion omdat dat makkelijker en sneller is om te smeren en ik altijd een beetje lui ben na het douchen, ook al wil ik nog heel veel body butters van de body shop uitproberen.)

Douchegel of zeep (Zeep omdat ik niet zoveel waarde hecht aan douchegel want het ruikt lekker maar die geur blijft 9 van de 10 keer blijft die geur helemaal niet op je huid en zeep blijf je wel ruiken op je huid, ik vind douchegel ook fijn hoor!)

Lush of andere merken (Andere merken omdat ik geen enkel product van lush heb thuis, ik wil het trouwens wel graag proberen!)

Haar

Krullend of stijl (Omdat ik hou van volume in mijn haar en dat is veel makkelijker met krullend haar dan met stijl haar, ik hou gewoon heel erg van krullen in mijn haar omdat ik van mezelf niet heel veel krullen heb.)

Knot of paardenstaart (Paardenstaart omdat ik als ik mijn haar snel omhoog wil doen, een paardenstaart altijd lukt en een knot ongeveer 5 keer niet goed zit, maar een knot vind ik lekkerder zitten!

Schuifspeldjes of clipjes (Schuifspeldjes omdat clipjes bij mij nooit blijven zitten en schuifspeldjes vaker dus dan maar schuifspeldjes.)

Haarlak of gel (Haarlak omdat ik gel zo vies vind, de substantie is zo kleverig en plakkerig, en je haar wordt er heel vet van. Met haarlak blijft je kapsel goed zitten en is je haar niet vet!!)

Lang of kort (Lang haar, zeker weten! Omdat ik 1 keer mn haar per ongeluk te kort heb laten knippen en toen duurde het zo lang voordat het weer aangegroeid was! Ik heb wel laagjes!)

Licht of donker (Licht omdat ik hou van mijn lichte blonde haar! Ik zou ook nooit mijn haar donker verven denk ik)

Lok of pony (Lok omdat dat mij denk ik beter staat als een pony, een pony is zo recht en het duurt zo lang voordat je haar goed in model zit.)

Los of vast (Los, ook al twijfelde ik wel heel erg. Met los haar kun je zo lekker de hele tijd met je handen door je haar en ik vind los haar leuker staan als mijn haar goed zit)

Zomaar

IMG_4110

Regen of zonneschijn (Zonneschijn, omdat zon zorgt voor het licht in huis en je kunt er prachtige foto’s van maken! En het is natuurlijk lekker warm!)

Zomer of winter (Zomer, omdat ik hou van het dragen van korte broekjes en zomerjurkjes en dat het lekker lang licht blijft en zo kan ik nog uren doorgaan!!)

Herfst of lente (Herfst, omdat je dan prachtige zonsondergangen hebt die perfect zijn voor een mooie foto! Check ook mijn vorige artikel! Ik vind het ook mooi dat alle bladeren van die prachtige kleuren krijgen.)

Chocolade of vanille (Chocolade, omdat chocola super geweldig lekker is, vanille is ook top hoor!)

Westen of Oosten (Westen, omdat ik in het westen van Nederland woon en daar is ook Amsterdam en Amsterdam is geweldig!!)

Dit was hem alweer! Deze tag vond ik leuk omdat ik over sommige dingen echt lang moest nadenken terwijl je bij andere dingen meteen wist wat je moest kiezen! Ik hoop dat jullie hem ook tof vinden!

Wat zou jij kiezen als je moest kiezen tussen een week geen telefoon of een week geen tv en computer?

Kus, Ella

Geef een reactie

