Hey allemaal,

Ik ga mijn eerste review schrijven, zoals jullie vanochtend konden lezen heb ik gisteren twee luminous lipsticks gekocht van Catrice en ik ga jullie vandaag vertellen wat ik van deze lipsticks vind!

IMG_5500IMG_5506IMG_5502

Ik heb de kleuren 070 What’s AP-ricot? en 090 Lovable me. De een is een wat warmere roze tint en de ander een wat koelere roze tint. Ik vind de verpakking van de lipsticks er strak en stijlvol uit zien, Op de onderkant vind je de namen en het nummer van de lipstick. De lipsticks hebben ook een lekkere geur, het ruikt een beetje naar vanille. Dat is wel aangenaam want het is niet echt fijn als een lipstick heel chemisch ruikt.

IMG_5505IMG_5511

Hierboven en hier zie je de swatches van de lipsticks, zoals je ziet is het pigment prima in orde. Rechts zie je de swatches met flits en links in daglicht. Nu laat ik de kleuren zien op mijn lippen. Boven zit er niks op mijn lippen, linksonder is de kleur Lovable me en rechtsonder is de kleur What’s AP-ricot. Ik vind zelf What’s AP-ricot een mooiere kleur!

IMG_5514

IMG_5515 IMG_5513

Al met al vind ik het allebei zeer mooie lipsticks, ze zijn goed gepigmenteerd en hebben een lekkere geur. Je haalt deze lipsticks voor €3,99 bij de kruidvat of trekpleister in het Catrice vak!

Kus, Ella

Geef een reactie

