Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik gisteren allemaal heb gedaan, omdat het voor mij op dit moment vakantie is dacht ik dat het wel leuk was om te laten zien wat ik dan doe! Eigenlijk noem je zoiets ploggen maar ik vind dat een beetje raar woord dus ik houd het maar bij de titel “Wat ik doe in mijn vakantie”. Deze hele week komt elke dag zo’n photoblog van de dag ervoor erop te staan!

IMG_5473

Op maandag 22 februari werd ik rond een uur of 10 wakker! Ik ontbijt met een boterham met kaas en een plakje ontbijtkoek met een glas melk erbij! Ik pak mijn telefoon erbij en check mijn laatste berichtjes, bloglovin, instagram, snapchat, mail op de computer en natuurlijk mijn blog en kijk de vlogs van Jill, Mascha en Manon!

IMG_5474IMG_5476IMG_5477IMG_5478IMG_5480IMG_5481

Nadat alles gecheckt is ga ik naar boven en bedenk ik me dat ik even wil gaan sporten, ik ga vandaag iets doen aan mijn benen, dus ik pak er een youtube filmpje bij en sport voor 10 minuutjes! Daarna zoek ik uit wat ik aan wil doen en maak ik mij klaar voor de dag!

IMG_5485IMG_5484IMG_5486

Als ik weer beneden kom is er een vriendinnetje van mijn zusje gekomen, ze komt vanavond bij ons slapen! Ik neem tussendoor nog even wat sap en een appeltje. Mijn zusje en zij gaan wiien en ik zit nog meer youtube te kijken en ondertussen ook te kijken naar wat zij doen. Ze spelen eerst wii party en daarna doen ze just dance! Ze hebben tussendoor ook nog een brownie gebakken. Ik besluit daarna om even naar het winkelcentrum te fietsen om 2 lipsticks van catrice te halen die ik wil reviewen voor mijn blog! Die zien jullie vanmiddag in de blogpost!

IMG_5493IMG_5494IMG_5498

Terwijl ik aan het reviewen ben zie ik uit mijn raam dit mooie plaatje wat ik wel even moet fotograferen! En daarna is mijn batterij leeg! S’avonds heeft mijn zusje gekookt samen met haar vriendinnetje, we aten spaghetti carbonara! Het was erg lekker. Daarna heb ik nog wat tv gekeken en ideeën bedacht voor mijn blog met een planning. En rond een uur of 12 ging ik slapen.

Ik hoop dat jullie mijn eerste “wat ik doe in mijn vakantie” leuk vonden en ik zie jullie vanmiddag weer bij een nieuwe blogpost!

Kus, Ella

Geef een reactie

