Hey allemaal,

Vandaag doe ik de 10 tot 1 TAG! In deze TAG vertel ik vooral veel over mijzelf, persoonlijk in ieder geval! Jullie komen weer meer over mij te weten!

10 dingen over mijzelf

IMG_0425

  1. Ik ben 15 jaar oud
  2. Ik hou niet van mensen die heel negatief zijn
  3. Ik ben soms best wel perfectionistisch
  4. Ik ben 1.80 cm lang!
  5. Ik ben heel onhandig
  6. Ik ben jarig op 21 september
  7. Ik ben soms heel verlegen maar als ik iemand echt ken, ben ik helemaal mijzelf en ben ik helemaal niet meer verlegen
  8. Ik wil later heel graag in Amsterdam wonen
  9. Ik draag alleen mascara (en soms lipstick)
  10. Ik heb heel lang geen broeken gedragen

9 dingen die ik leuk vind

  1. Ik hou van positiviteit
  2. Ik hou van gek doen met mijn zusje
  3. Ik hou er van om na het sporten een voldaan gevoel te hebben
  4. Ik hou er van om heel geconcentreerd iets te doen wat heel goed lukt
  5. Ik vind het leuk dat elk mens zo verschillend is
  6. Ik hou van de liedjes van Ed Sheeran en dan vooral het laatste album
  7. Ik vind het leuk om naar Wie is de mol? te kijken en telkens nog steeds niet te weten wie het is
  8. Ik vind het leuk om te zingen onder de douche en als ik alleen thuis ben, en de tekst op te zoeken en keihard mee te zingen
  9. Ik moet altijd lachen om mezelf en dat vind ik eigenlijk wel leuk

8 dingen die ik niet leuk vind

Foto op 06-05-14 om 14.58

  1. De oorlog in Syrië en Irak
  2. Negativiteit
  3. Als mensen altijd af gaan op iemands uiterlijk, en daar dan ook diegene op beoordelen
  4. Heel arrogante mensen
  5. Mensen die heel veel schelden
  6. Als mensen heel erg dichtbij je in de buurt gaan roken of als mensen echt zo’n walm om zich heen hebben hangen van rook
  7. Afscheid nemen
  8. Fietsen met hele hard tegenwind waardoor je geen tempo hebt

7 plekken waar ik graag kom

IMG_1062

  1. Thuis, in mijn eigen huisje blijft toch altijd het fijnst
  2. Amsterdam, ik hou van het stadse gevoel
  3. Bij Opa en Oma, omdat we daar vaak Ajax kijken
  4. Bij Oma thuis, omdat de vloerbedekking heerlijk ligt
  5. School, dat klinkt misschien gek maar met vriendinnen is het er altijd gezellig
  6. Bij mijn beste vriendin thuis, ik ben er niet heel vaak maar las ik er ben voelt het echt als thuis.
  7. In Australië bij de familie daar omdat ik mij daar zo welkom voel!!

6 manieren om mijn hart te winnen

hartjes-de-duif

  1. Humor hebben, ik hou van lachen en grapjes!
  2. Lekker ruiken, als je niet lekker ruikt is dat al een hele afknapper
  3. Verzorgd eruit zien
  4. Behulpzaam zijn, ik hou van mensen die mij helpen zonder dat ik iets heb gevraagd
  5. Interesse tonen in wat ik leuk vind!
  6. Gewoon jezelf zijn

5 plaatsen waar ik nog heen wil

  1. New York
  2. Johannesburg
  3. Venetië
  4. Darwin
  5. Los Angeles

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

  1. Mijn familie (pap, mam, opa, oma, oma, zusje, oom, tante, nichtje)
  2. Mijn huis
  3. Mijn vriendinnen
  4. Mijn telefoon (vooral voor mijn blog met foto’s)

3 lievelingsliedjes

  1. OMI – Cheerleader
  2. Ed Sheeran – The Man
  3. Taylor Swift – Shake it Off

2 wensen

  1. Dat er vrede op aarde komt (hoe cliché het ook klinkt, het zou toch geweldig zijn)
  2. Dat iedereen in mijn omgeving gezond is

1 laatste woord of zin

Leef je leven zoals jij dat wil, jij bepaalt wat je doet en hoe leuk je het maakt!

Dit was hem dan de 10 tot 1 TAG, ik heb over sommige dingen echt moeten nadenken,  ik vond het een mooie TAG en ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden!

Kus, Ella

7 gedachtes over “10 tot 1 TAG

  1. Hey Ella Waterham (met ham in de naam, geen wonder een voedselblog!), leuke blog. Ik heb humor zoals je kan zien. Geloof me maar, AXE Dark Temptation, chocoladesmaak. Dat ruikt eens lekker.
    En die after shave werkt ook lekker op mijn verzorgde uiterlijk ❤
    [i]In deze TAG vertel ik vooral veel over mijzelf, persoonlijk in ieder geval![/i], die komma is niet nodig. Ik weet het, ik help graag, ookal vroeg je er niet om. Perfect he.
    Ik heb super veel interesse in positiviteit
    Ik hou er van om na het sporten een voldaan gevoel te hebben
    Ik hou er van om heel geconcentreerd iets te doen wat heel goed lukt
    Ik vind het leuk dat elk mens zo verschillend is
    Ik hou van de liedjes van Ed Sheeran en dan vooral het laatste album
    Ik vind het leuk om naar Wie is de mol? te kijken en telkens nog steeds niet te weten wie het is. Rik is denk ik de mol trouwens.
    Ik vind het leuk om te zingen onder de douche en als ik alleen thuis ben, en de tekst op te zoeken en keihard mee te zingen
    Ik ga vast altijd lachen om jou en dat is super cool.

    Ik ben mezelf.

    Kan ik nu je hart veroveren?

    Liked by 1 persoon

      1. Nou, met ongeduld komt je niet het verst, en geheimpjes zijn bijna mijn specialiteit! Hihi
        Maarja, het duurt wel lang. Ik verwachtte wel dat ik nu tussen die 9 dingen zat die je leuk vond!!
        Dus omdat ik zie dat je niet van afscheid houdt, zal ik nog wel even gezellig blijven. Ik heb nog wat grapjes te delen 😀

        Like

Geef een reactie

