Hey allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien wat ik dinsdag 24 februari gedaan heb. Ik ging onder andere naar mijn opa en oma om mijn nichtje weer te zien!

IMG_5525IMG_5528IMG_5530

Ik word rond een uur of 9 wakker en loop naar beneden waar tot mijn verbazing nog niemand is. Ik had namelijk wel verwacht dat mijn zusje en haar vriendinnetje hier al zaten. Ik ga ontbijten en ga een keer voor yoghurt met muesli. Ik check mijn blog en alle andere dingen op mijn telefoon. Uiteindelijk ga ik mij aankleden omdat we rond een uur of 1 bij mijn opa en oma moesten zijn. (dat hadden we afgesproken). Ik draag ook de lipstick What’s AP-ricot?

IMG_5542IMG_5546IMG_5563

Dan gaan we fietsen, het vriendinnetje van mijn zusje gaat ook mee, dus ik fiets voorop en zij fietsen achter mij aan. We komen uiteindelijk iets later aan maar dat geeft niet. Mijn nichtje is flink gegroeid afgelopen tijd, want ik had er al een tijdje niet gezien. Ze is zo schattig en het was super gezellig, ze werd wel een beetje moe dus moest ze even gaan slapen en hebben wij ondertussen een spelletje keezen gedaan.

IMG_5564IMG_5569IMG_5577

Het vriendinnetje van Dana moest om half 4 weer thuis zijn dus rond een uur of 3 zijn we weer naar huis gaan fietsen. Mijn zusje en ik hebben nog even lekker gek gedaan bij het nummer van OMI. Daarna heb ik nog wat youtube filmpjes gekeken, waaronder de live hangout met Beautygloss. Mijn vader kijkt FC Barcelona – Manchester City en ik kijk half mee, het word uiteindelijk 2 – 1 voor Barcelona. Rond een uur of 11 ga ik slapen.

Dat was dag 2 alweer van mijn vakantie! Tot vanmiddag met mijn tweede artikel! Laat trouwens weten of je deze plogs leuk vindt in de comments!!

Kus, Ella

Geef een reactie

