Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie vertellen op welke manieren ik mijn haar het liefste draag, hoe ik dat doe en met welke producten. Dus laten we maar snel beginnen met de meest simpele haarstijl namelijk gewoon los haar met volume.

Los haar met volume

Zo zat mijn haar toen de kapper het had geföhnd met een ronde borstel maar zelf gebruik ik meestal een beetje droogshampoo en beach spray van Andrelon.

Rommelige hoge staart

Ik maak deze staart door gewoon een elastiekje in mijn haar te doen en dan spray ik een beetje beachspray in mijn staart en draai plukjes rond en tegen elkaar en ga er met mijn handen door heen, daarna trek ik nog wat plukjes uit mijn staart voor een rommelig effect. En dan heb ik een lekker volumineuze staart.

IMG_5489

Hoge knot

Ik draag best wel vaak een hoge knot als ik s’ochtends mijn haar heb gewassen en mij irriteer aan mijn natte haar. Voor deze knot gebruik ik eigenlijk geen producten! Ik doe alsof ik een staart maak, dan draai ik die rond en om zijn eigen as waardoor er een knot ontstaat.

IMG_5608

Half-up staart

Hierbij gebruik ik meestal ook beachspray en soms ook droogshampoo, voordat ik zo’n kapsel maak borstel ik natuurlijk ook mijn haar door en gebruik ik meestal een spray voor mijn klitten. Je ziet hieronder ook de producten die ik gebruik!

IMG_5532IMG_5610

Dit was de blogpost alweer, misschien op een andere tijd maar ik ben blij dat ik nog twee artikelen heb kunnen plaatsen. Laat weten of jullie dit het leuk vonden in de comments!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Hoe ik mijn haar het liefst draag en de daarbij benodigde producten

Geef een reactie

