Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik gisteren heb gedaan, het is in ieder geval een stuk interessanter dan de vorige dagen! Ik ging onder andere naar Snowworld in Zoetermeer en daarna naar de film en uit eten met mijn familie.

IMG_5579IMG_5580IMG_5592

Ik werd rond een uur of 8 wakker gemaakt door mijn vader omdat ik had gezegd dat ik ging hardlopen (we lopen het eerste stukje meestal samen), dus ik sta op (met moeite) en kleed mij even snel om zodat ik kan gaan hardlopen. Daarna ontbijt ik en ga ik douchen en mij omkleden in mijn ski outfit omdat ik vandaag voor het eerst ga ervaren hoe het is om op ski’s te staan. Mijn zusje en ik krijgen een uurtje proefles. De les begint om half 2, we moeten er drie kwartier van tevoren zijn dus we  gaan wat eerder weg omdat Zoetermeer best een stukje rijden is. Ik ben best een beetje zenuwachtig omdat ik onhandig ben en straks misschien wel heel hard ga vallen! (Wat niet gebeurt is maar ja!)

IMG_5596IMG_5599IMG_5601

Van het skieën zelf heb ik geen foto’s omdat ik mijn telefoon niet heb meegenomen op de piste en mijn vader ons niet op de foto heeft kunnen zetten omdat we op een stukje piste les kregen wat mijn vader niet kon zien. Na het skieën hebben we lekker geluncht bij La Place waar ik ook geen foto’s van heb (vergeten te maken) ik nam een broodje met tonijnsalade en een smoothie met banaan, sinaasappel en kokos. Daarna zijn we naar de film Michiel de Ruyter geweest, een hele indrukwekkende film. Rond een uur of 6 was de film afgelopen en zijn we naar een restaurantje gereden en hebben lekker pizza gegeten. Op ons tafeltje stond echt een hele leuke kaarsenhouder die ik moest fotograferen! Ik had een pizza met tonijn. En die smaakte erg goed!

IMG_5604

Na de pizza zijn we naar huis gereden en heb ik nog wat youtube filmpjes bekeken, ik ging rond half 12 slapen en heb nog even gelezen in het boek Shopaholic van Sophie Kinsella.

Sorry dat deze plog zo laat is, ik werd om kwart voor elf wakker en heb toen mijn boek uitgelezen waardoor ik pas rond een uur of 2 beneden was. Er komt vanmiddag nog wel een tweede artikel!

Kus, Ella

Geef een reactie

