Hey allemaal,

Gisteren was echt een heel saai dagje, ik heb namelijk heel weinig gedaan. Ik heb een paar foto’s genomen dus ik ga jullie nu maar vertellen wat ik wel gedaan heb!

IMG_5603IMG_5609

Ik werd wakker om kwart voor 11 en dacht shit normaal zet ik om 10 uur mijn plog online. Ik denk ik doe het iets later, dus ik pak het boek waar ik gisteravond in begonnen was en heb het uitgelezen, toen was het half 1. Daarna ging ik mij snel aankleden en ontbijten.

IMG_5612IMG_5613IMG_5618

Ik kom beneden en ga snel aan de slag met de plog die uiteindelijk om drie uur online komt, daarna ga ik snel verder met het middagartikel wat gisteren rond 5 uur online kwam. Voor de rest heb ik youtube filmpjes gekeken en blogs gelezen. Dus ik heb vrij weinig gedaan. S’avonds ben ik nog even met mijn moeder naar Amstelveen geweest omdat ik echt vestjes nodig had, uiteindelijk heb ik bij de H&M een heel basic vestje kunnen scoren voor €12,95! Ik was eigenlijk ook nog op zoek naar een vest voor hardlopen maar dat ga ik volgende maand kopen omdat ik dan weer nieuw kleedgeld krijg. En we kijken natuurlijk naar Wie is de Mol?. Ik denk dat Rik de mol is! Daarna heb ik nog wat ideeën voor blogposts bedacht en om half 12 ging ik slapen!

Dus dit was mijn dag gisteren, waarschijnlijk word de plog van vandaag een stuk interessanter maar dat zien jullie morgen!

Kus, Ella

Geef een reactie

