Hey allemaal,

Jullie gaan nu zien wat ik gisteren allemaal gedaan heb! Op vrijdag 27 februari heb ik bijna de hele dag rondgelopen in mijn pyjama! Ik heb mij uiteindelijk aangekleed omdat ik nog krantjes moest lopen!

IMG_5619IMG_5621IMG_5622

Vandaag werd ik wakker rond een uur of 9, en ga snel weer aan de slag met de plog! Ik ontbijt met een boterham met kaas en een plakje koek! Daarna ga ik appeltaart bakken omdat mijn oma morgen jarig is.

IMG_5624IMG_5625IMG_5626

Mijn andere oma komt altijd lunchen op vrijdag en dat is altijd erg gezellig! We doen daarna een spelletjes Keezen. Dat is een soort Mens erger je niet! maar dan zonder dobbelstenen met kaarten, de kaarten geven aan hoeveel stappen je vooruit mag. Daarna maak ik de tweede blogpost van de dag, deze gaat over mijn favoriete liedjes! Uiteindelijk bedenk ik me nog dat ik krantjes moet lopen, mijn oma helpt nog even met het vouwen en ik ga snel andere kleding aandoen! Nu zie je ook nog het vestje wat ik gisteren had gekocht met mijn moeder!

IMG_5628

Daarna ga ik kranten lopen! Na het kranten lopen ga ik met mijn zusje nog even naar het centrum omdat we bloemen gaan halen voor mijn oma en mijn make-up remover was op dus die halen we ook meteen. Ik heb hier geen foto’s van want dat ben ik vergeten. Daarna eten we wat restjes en neem ik nog wat vanille yoghurt toe!

Dit was mijn dag gisteren! Ik weet nog niet zeker of er vanmiddag op tijd een artikel is, maar er komt als het goed is wel een artikel!

Kus, Ella

Geef een reactie

