Hey allemaal,

Er is gisteren geen tweede artikel online gekomen, sorry daarvoor! Gisteren was ik bijna de hele dag bij mijn opa en oma omdat mijn oma haar verjaardag vierde. Ik heb geholpen bij het maken van de hapjes!

IMG_5630IMG_5632

Ik word wakker rond een uur of 9, en maak de plog die gisteren online kwam! Ik ontbijt met een boterham pindakaas met hagelslag en een plakje ontbijtkoek. (Ik nam ook nog een krentenbol, die ben ik vergeten te fotograferen) Daarna moet ik me snel gaan aankleden omdat mijn opa ons om 11 uur komt ophalen. Uiteindelijk gingen we rond half 12 bij ons huis weg!

IMG_5634 IMG_5635

We gingen eerst boodschappen doen voor de hapjes die we gingen maken! We hebben mini wraps met zalm en kruidenkaas gemaakt, bleekselderij met kruidenkaas, augurk met cervelaat, ei met rookvlees en mijn zusje maakte haar eigen kaasbroodjes. En we hadden ook nog worteltjes, komkommer en tomaatjes met dip Ik heb geen foto’s van de hapjes zelf.

IMG_5638IMG_5654IMG_5653

Nadat alle hapjes gemaakt waren gingen mijn zusje en ik ons omkleden en opmaken, het was ten slotte oma haar verjaardag dus dan moesten we er wel een beetje netjes uit zien! Ik deed een jurkje aan wat ik ook met kerst gedragen heb en ik maakt me op met een palette van Essence wat ik voor mijn verjaardag had gekregen van mijn zusje. Ik deed ook hakken aan en ik krulde mijn haar! Daarna begon de verjaardag van oma en was het supergezellig! Ik heb voor de rest geen foto’s meer gemaakt!

We waren rond een uur of 12 thuis en toen ben ik ook meteen naar bed gegaan!

Dus dat was mijn dagje gisteren, vanmiddag is er denk ik geen artikel! Sorry daarvoor!

Kus, Ella

3 gedachtes over “Wat ik doe in mijn vakantie #6

  1. Verjaardagen zijn leuk, zeker zeker. Maar al drie dagen niets anders leuks meer gekomen? Tsss, een beetje jammer.
    Ik kijk er wel naar uit hoor, maakt de dag ook weer lekker (als een chocolaatje).

    Ik ben natuurlijk ook interessant!
    ‘Hoi interessant, ik ben Ella’ kijk, wat een niveau! ❤

    Like

Geef een reactie

