Hey allemaal,

Sorry dat er al weer zo lang geen artikel online is gekomen,. Het is geen vakantie meer, dus moest ik weer naar school! En dan moet je huiswerk maken waardoor ik niet zo veel tijd heb gehad voor mijn blog!

Ik ben ook veel aan het nadenken over youtube, ik twijfel namelijk heel erg om daarmee te beginnen omdat ik nog niet echt een goede camera heb om mee te filmen. Ik denk dat ik dan met onze mini ipad wil gaan filmen en ik ga sparen voor een echt goede camera!

Ik heb een mooi palette van Essence gekocht, het all about nude palette. Dit is zeker niet het nieuwste palette van essence maar ik vond dat er mooie kleuren inzaten en ik wilde het reviewen dus waarschijnlijk komt die review morgen of zaterdag online. Ik ga proberen om deze week mijn eerste filmpje op te nemen zodat jullie dat ook kunnen ervaren!

IMG_5546

Vandaag is mijn tante jarig dus daar ga ik straks op bezoek en dan zie ik mijn lieve kleine nichtje weer! Nu is het nog even wat huiswerk maken voordat ik met mijn zusje op de bus en tram stap naar Amsterdam! Ik hou van Amsterdam, het is zo mooi en zo anders dan waar ik zelf woon. Er zijn altijd mensen en het heeft gewoon een hele fijne sfeer. Ik hoop dat ik nog een paar mooie plaatjes kan maken van Amsterdam!

Schermafbeelding 2015-03-05 om 13.45.21 IMG_5679

Ik moet ook nodig weer eens gaan hardlopen maar ik ben een beetje te lui om s’ochtends vroeg op te staan, omdat ik hardlopen het liefste in de ochtend doe, ik zal nog even laten zien wat ik altijd draag als ik ga hardlopen! Ik wil misschien ook gaan beginnen aan zo’n 30 dagen fit challenge met push ups en dat soort dingen! Want ik wil voor de zomer natuurlijk er wel toonbaar uitzien 🙂

Dat was het wel weer zo’n beetje denk ik. Ik hoop niet dat jullie dit heel saai vinden maar ik wilde graag weer een artikeltje online zetten!

Sporten jullie en zo ja wat doe je dan? En willen jullie een review van het oogschaduw palette? Let me know!

Kus, Ella

Een gedachte over “Even een update!!!

  1. Vloggen, jij durft! Ga je ook zo beroemd worden als Sophie? (die kwam ook van ons op school ;D). Maar je moet uitkijken met dat nude palette, want nude mag je niet op camera denk ik. straks verander je die youtube nog naar een nudetube.

    Grappen grollen ❤

    Like

Geef een reactie

