Hey allemaal,

Vandaag heb ik mijn tweede review voor jullie! Ik ga het All about nude palette van Essence reviewen! Ik zag het palette liggen in de winkel en dacht die wil ik! Dus heb ik hem snel meegenomen en ga ik nu kijken of hij net zo goed is als ik dacht! Dit is zeker niet het nieuwste product van essence maar ik vond het gewoon leuk om te reviewen!

IMG_5682 IMG_5683 IMG_5684

Dit is het doosje, ik vind het doosje er mooi uit zien! Het is natuurlijk plastic maar het ziet er niet heel goedkoop uit vind ik!

En dan nu de swatches!

 IMG_5686 IMG_5692

Links zonder flits, rechts met flits

IMG_5688 IMG_5694

Links zonder flits, rechts met flits

Zoals je ziet is het pigment prima in orde, de lichte kleuren zijn wat lastig op de foto te zetten maar zijn voor een lichte kleur prima gepigmenteerd! Ik heb ook een ooglook gemaakt met een paar kleuren! Ik zeg het even, ik ben geen pro en de ooglook is niet helemaal geweldig maar ik vind het voor mijn doen best goed gelukt!

IMG_5720 IMG_5715 IMG_5702

Links zie je de ooglook met mijn ogen dicht, in het midden zie je de ooglook van dichtbij met mijn oog open en rechts zie je mijn gezicht! Ik draag ook nog Max Factor Clump Defy mascara en op mijn lippen draag ik Catrice luminous lipstick in What’s AP-Ricot.

Ik ben enthousiast over dit palette van essence, het pigment is prima in orde en de oogschaduws blenden fijn! Dit mooie palette kun je voor €3,59 kopen bij de kruidvat of trekpleister!

Kus, Ella

3 gedachtes over “Essence all about nude palette

Geef een reactie

