Hey allemaal,

Ik vond het wel weer is tijd voor een TAG en deze keer doe ik de Create it your way TAG! Bij deze tag krijg je verschillende soorten vragen waarbij je dingen kan creëren op je eigen manier. Je kan al je creativiteit laten gaan in deze TAG!! Klik snel verder als je wilt weten wat ik ga antwoorden!

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

104003 Baby Powder Large Jar

Ik zou een geurkaars maken die ruikt naar koekjes die in de oven zitten, en waarschijnlijk bestaat er al zoiets of eentje die ruikt naar zwitsal!

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Een nagellak die je 1 keer op doet en dan nooit meer naar hoeft te kijken! Eentje die niet slijt en van kleur verandert voor de afwisseling! Want ik haat het om mijn nagels te lakken omdat ik altijd overal tegen aan stoot als ik denk dat ze al droog zijn maar ze zijn dan dus nog niet droog! In de zomer zit er dan een zomers kleurtje op mijn nagels en in de herfst een herfst kleurtje en in de winter een winters kleurtje!

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Een mascara die je wimpers vol houdt en lang maakt met veel volume, ik heb namelijk nog steeds niet de perfecte mascara gevonden! Of een lipstick die verandert als je de kleur zegt, zodat je makkelijk van overdag een niet zo opvallend lipstick naar een opvallende lipstick voor als je er leuker uit wil zien!

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Ik zou een hele serie boeken willen schrijven die nooit stopt, want ik heb altijd als ik van die superlieve en leuke liefdesverhalen lees in boeken, dat ik wil weten hoe dat verdergaat. Het boek gaat dan denk ik over twee heel verschillende mensen die elkaar op een hele vreemde plek onmoeten, verliefd worden maar elkaar dan kwijtraken en dat ze dan elkaar telkens weer tegenkomen maar daarna ook weer kwijtraken! En dan komen er ook nog allemaal andere verhalen doorheen lopen en uiteindelijk zijn ze allemaal op dezelfde plek bij elkaar.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Ik zou dan als film gaan voor een verfilming van mijn boeken die ik heb geschreven en dat dan alles uit het boek ook in de film wordt weergegeven en dan maakt het niet uit hoe lang de film duurt.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Ik zou een winkel beginnen met van alles en nog wat voor een niet te hoge prijs, vooral lifestyle met quotes en originele cadeaus om te geven maar daarnaast dan ook nog kleding en make-up van goede kwaliteit leveren. De winkel is heel gezellig en overzichtelijk ingedeeld maar niet al te normaal.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Een robot die altijd een lekker healthy ontbijt voor me klaar zet in de ochtend en ook mijn lunch en tussendoortjes voor de dag maakt en klaarlegt zodat ik de hele dag gezond eet en hij geeft me een reminder dat ik moet gaan sporten en moedigt me ook aan tijdens het sporten dat lijkt me echt een superleuke robot!

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Een app die als je een aantal kledingstukken fotografeert, superleuke verschillende outfits maakt met die kledingstukken! Zodat je er altijd superleuk uitziet! En een app die zegt als je langs een winkel loopt welke goede producten ze daar verkopen voor een goede prijs.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?

Ik zou me eigenlijk niet willen bemoeien met de natuur, maar als ik een dier zou mogen fokken. Dan zou ik er voor zorgen dat niemand allergisch is voor de meeste huisdieren zodat iedereen als hij/zij wil een huisdier zou kunnen nemen!

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Welke kleuren je echt niet met elkaar kan combineren op het gebied van kleding en make-up en hoe je moet flirten, want ik kan dat echt niet! (HAHA)

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Er bestaan echt al superveel ijssmaken, maar dan zou ik denk ik gaan voor monchoutaart ijs.

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Een drankje wat heel gezond is maar net zo smaakt al bijvoorbeeld sprite, want dat is superlekker maar zo ongezond!

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Deze dus niet!
Deze dus net niet!

Ik denk dat ik dan mezelf als emoji wil zien, dat lijkt me echt grappig of een emoji die OMG zegt/uitdrukt. Want er is wel zo’n emoji met twee handen bij zijn mond maar die heeft nog niet genoeg OMG gehalte!

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

interieur-verlichting-slaapkamer-verlichting-woonkamer-verlichting-moderne-verlichting

Mijn droomhuis is romantisch en modern tegelijk, het zou staan op een plek waar ik me thuis voel en met de liefde van mijn leven (als ik die vind). Het huis heeft moderne meubels maar de ramen zijn romantisch en er worden ook romantische details in de moderne meubels verwerkt!

Ik vond dit echt een superleuke TAG om te doen. Omdat je echt heel creatief kan zijn, ik zag echt van alles voor me! Als je de tag wilt overnemen op je eigen blog, ga je gang!

Hoe zou jullie droomhuis eruit zien?

Kus, Ella

Geef een reactie

