Hey allemaal,

Ik was dit weekend gezellig met familie een weekendje weg en ik heb ook wat foto’s gemaakt die ik vandaag met jullie ga delen. Natuurlijk vertel ik ook even wat ik allemaal gedaan heb! Ik ging zwemmen, naar de bingo en spelen met mijn nichtje natuurlijk! Klik snel verder als je wilt weten wat ik nog meer deed en voor leuke foto’s!

IMG_5840 IMG_5835

Vrijdagmiddag moest ik nog even mijn krantjes lopen en heb ik nog een paar mooie foto’s kunnen maken, al zeg ik het zelf. Vrijdagavond kwamen we aan in Weert, daar was het bungalowpark waar we verbleven. Wij als familie waren de enige die niet meeaten die avond. We hebben lekker spelletjes gespeeld en ik heb nog even gespeeld met mijn nichtje die daarna snel naar bed moest.

IMG_5849 IMG_5850 IMG_5851

We sliepen in twee huisjes omdat we met zijn vijftienen waren en we hadden wel een huis waarin we met zijn allen pasten maar dan moest je met een heel gezin op 1 kamer en dat zag niet iedereen zitten dus hadden we nog een extra huisje erbij geboekt en daar sliep ik. Dus toen ik zaterdagochtend naar het grote huis liep, het was namelijk heel dichtbij elkaar. Was er een prachtige zonsopkomst! Zaterdagochtend hielp ik mee met de puzzel in de krant die mijn opa altijd maakt samen met mijn oom en achteroom. We hebben natuurlijk eerst lekker ontbeten en daarna gingen we zwemmen met mijn nichtje, achternichtje en neefje. Dat was echt superleuk! Maar daar heb ik geen foto’s van. Nog voor het zwemmen hadden we koffie met gebak, mijn zusje en ik hadden namelijk allebei taart gemaakt! Zij had een monchou taart gemaakt en ik een appeltaart. Ik dronk geen koffie maar een sapje want ik drink geen koffie!

IMG_5852 IMG_5853 IMG_5862

We waren met twee hele lieve baby’s, Evi en Celia. Celia is mijn nichtje en ze is heel fotogeniek dus heb ik nog een paar leuke kiekjes van haar kunnen maken. Links is Evi, dit is mijn achternichtje (denk ik). In het midden zit Celia in haar loopstoel,  ze wordt in mei 1 jaar, maar ze rolt lekker rond in haar loopstoel. En rechts was ik samen met Celia aan het spelen op de grond en daar had ze heel veel plezier in zoals je ziet!

Schermafbeelding 2015-03-17 om 21.09.22 IMG_5859 IMG_5855

Zaterdagavond ging ik samen met mijn tante, Dana (mijn zusje), achtertante en achternicht naar de bingo die werd georganiseerd op het park en daar won ik wonder boven wonder een prijs. Je kreeg 5 kaartjes en per kaartje kon je kans maken op drie prijzen. Eerst moest je 1 rij vol hebben, daarna 2 en dan de hele kaart. Ik had uiteindelijk bij mijn vierde kaartje twee rijen vol en toen heb ik een serviesset gewonnen! Deze foto plaatste ik al op snapchat! Als je mij wil toevoegen ik heet ellawaterhamx. Voor de rest had ik bijna nog een prijs gewonnen want ik moest op die hele kaart nog 1 getal maar uiteindelijk had iemand anders al bingo. Na de bingo hebben we nog bowlen gedaan, ik werd tweede uiteindelijk. Daarna zijn we weer teruggelopen naar het huis waar ik deze hele artistieke foto maakte van mijn zusje onder de lantaarnpaal met haar capuchon op. Ik vind het wel leuk dat de rand van nepbont van haar capuchon oplicht door de lantaarnpaal. En trouwens toen we terugliepen zagen we opeens een egel lopen! Dus daar heb ik ook nog een foto van.

IMG_5873 IMG_5875 IMG_5866

Op zondag hebben we niet zo veel gedaan, ik heb nog een rondje hardgelopen met mijn opa en achteroom. Daarna heb ik weer aan de puzzel gezeten. En natuurlijk nog gespeeld met de baby’s en mijn nichtje heeft echt een hele leuk knuffel. Het is een aapje en hij is zo zacht dat ik hem de hele tijd om mijn nek had hangen. Soms ben ik echt nog zo kinderachtig 🙂 Mijn opa had hem ook om zijn nek hangen en daar moest ik natuurlijk ook even een foto van maken.

Zondagavond gingen we weer naar huis, en toen was het leuke weekend helaas alweer voorbij!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat ik allemaal gedaan heb in het weekend. Ik denk dat ik vanaf nu ga instellen dat er op woensdag, vrijdag en in het weekend een blogpost online komt, op woensdag om 7 uur s’ Ochtends, op vrijdag ook en in het weekend om 15:00. Dus ik hoop dat dat gaat lukken en dan spreek ik jullie snel weer!

Kus, Ella

Wat heb jij gedaan in het weekend?

Een gedachte over “Weekendfoto’s

  1. Ah, wat een super gezellig weekend heb je gehad zeg! Leuk dat jullie met z’n allen even weg gingen, je nichtjes zijn ook echt super cute 🙂 En oh, die appeltaart, looking good!

    Like

Geef een reactie

