Hey allemaal,

Vandaag laat ik jullie twee leuke tips weten om de muren van je kamer een beetje op te leuken. Ook kom je te weten hoe je makkelijk en snel je sieraden kan opruimen op een leuke manier! Dus als je wilt weten hoe ik dat doe en wat je er voor nodig hebt klik dan snel verder!

Laten we beginnen met de sieraden! Ik heb mijn sieraden, behalve mijn horloge aan mijn muur hangen met punaises! Ik heb eerst gekeken hoeveel sieraden ik moest ophangen en daarna de kleur punaises gepakt die het beste bij mijn muur, in mijn geval was dat wit. En zo ziet het er dan uit!

IMG_5900 IMG_5893 IMG_5905

Ik vind het zelf erg handig omdat het hangt en dus niet in de weg ligt! Mijn oorbellen heb ik trouwens in een bakje omdat ik eigenlijk nooit oorbellen die hangen draag! En ik heb er dus ook niet zoveel.

Als jullie een sieraden stash willen zien in een filmpje, laat het weten in de reacties!

Dan gaan we nu verder naar de tweede tip! Deze heeft te maken met kaarten! Ik krijg voor kerst, verjaardag en valentijn best wel wat kaartjes en dat vind ik altijd leuk om te bewaren. Ik had alleen dan altijd dat ze allemaal op een stapel te wachten lagen om er iets mee te gaan doen. Toen kwam ik op het idee om ze aan mijn muur te hangen! Dus nu hangen mijn muren al aardig vol met kaarten. De valentijnskaarten die ik heb gekregen zijn trouwens van vriendinnen en niet van geheime aanbidders! 🙂

Ik heb mijn kaarten wel op categorie hangen, sommige hangen wel door elkaar heen maar de meeste zijn wel bij elkaar gehangen met hetzelfde thema.

     IMG_5780 IMG_5778 IMG_5776

Op de linkerfoto zie je mijn linkermuur met alle kaarten, op de middelste foto zie je een aantal kaarten boven mijn bed, deze zijn niet op categorie. Je ziet kaarten van valentijn, vakantie kaarten en kerstkaarten. Rechts zie je de kerstkaarten van dit jaar.

IMG_5777 IMG_5897 IMG_5896

En hier zie je links mijn verjaardagskaarten van toen ik 15 was geworden, in het midden heb ik nog wat dichterbij een foto van die kaarten genomen en rechts zie je nog meer kerstkaarten.

Dit waren mijn tips voor vandaag! Als jullie het zelf ook uitproberen, stuur me dan een foto via instagram! En als jullie vaker dit soort tips willen laat het weten in de reacties!

Kus, Ella

Wat heb jij op je muren hangen?

Een gedachte over “Leuke tips!

Geef een reactie

