Hey allemaal,

IMG_6009 IMG_6010

Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik review vandaag 2 producten van Hema! Namelijk de soft matt lipbalm en de fabulous fluid lipstick! Ik zag deze al voorbijkomen op verschillende blogs die ik volg en heb voor de verandering een keer wat fellere kleurtjes uitgezocht! Dus klik snel verder voor mijn review!

Hema Soft Matt lipbalm

IMG_6011IMG_6007

Ik heb de Hema Soft Matt lipbalm in kleur 06! Dit is een felle roze koraal tint! Ik vind hem zelf erg tof, ook al is hij erg opvallend omdat ik normaal voor een iets meer gangbare kleur ga! Maar ik wilde het toch een keer proberen! Dus we gaan eerst maar naar de swatches.

IMG_6041  IMG_6044

Dit is de swatch van nummer 6! Hij is zeer goed gepigmenteerd! En zoals je kan zien bijna compleet mat. Ik was benieuwd hoe de kleur was op mijn lippen omdat ik ook niet weet of zo’n soort kleur mij staat.

IMG_6018 IMG_6019 IMG_6020

Hier zie je de kleur op mijn lippen! Ik vind zelf dat het best wel goed staat, alleen zou ik het nooit combineren met deze roze trui. Ik zou het combineren met een hele basic outfit. De lipbalm voelt heel fijn op mijn lippen en heeft ook een beetje zoet geurtje.

Dan gaan we nu verder met het andere product!

Hema Fabulous Fluid lipstick

IMG_6012IMG_6006

Dit is een heel ander product dan de lipbalm. Het is een vloeibare lipstick! Dit is een lipstick die heel erg lijkt op een lipgloss maar beter blijft zitten en meestal ook minder plakt. Hier ben ik weer uit mijn comfortzone gestapt met de kleur! Dit is kleur 05! Kijk mee naar de swatch!

IMG_6042 IMG_6045

Zoals je ziet is de pigmentatie prima in orde bij de vloeibare lipstick. De lipstick is hier erg glanzend, maar als je de lipstick op doet en dan in een papiertje hebt gehapt dan is hij een stuk matter. Laten we snel gaan naar de foto’s met de lipstick op mijn lippen.

IMG_6023 IMG_6024

Zoals je ziet is deze kleur iets donkerder dan de lipbalm en hij heeft meer glans! Voor de rest vind ik de kleuren meer op elkaar lijken dan ik dacht! Ik vind de fluid lipstick wel een beetje chemisch geurtje hebben maar voor de rest voelt hij fijn aan op mijn lippen. Ook deze kleur zou ik niet combineren met deze trui!

Dit was mijn review alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Mijn favoriet is de lipbalm omdat ik de kleur net iets mooier vind en hij nog iets fijner aan voelt op mijn lippen! Als er vrijdag geen artikel online komt, kan dat komen doordat ik het erg druk heb met leren voor mijn toetsweek!

Je kunt de Hema Soft Matt lipbalm vinden voor €3,50 bij Hema en de Hema Fabulous Fluid lipstick kun je ook vinden bij Hema voor €4,50!

Kus, Ella

Welke kleur vinden jullie mooier en gaan jullie ook even snel langs Hema om deze producten te scoren?

7 gedachtes over “Hema Soft Matt lipbalm & Fabulous Fluid lipstick

  1. Lieve el,

    Ik ben echt super trots op je hoe je nu bezig bent met je blog! Echt super leuk!! Die kleur staat je ook super en het kan best met die roze trui samen hoor!!

    Xox

    Liked by 1 persoon

  2. Oeh, ziet er goed uit zeg, die kleurtjes staan je ook onwijs mooi! Inderdaad het allerleukst met een toffe, basic outfit 🙂 Wel echt een fijne review, ik denk dat ik binnenkort maar eens langs de Hema moet gaan 😉 Liefs!

    Like

Geef een reactie

