Hey allemaal,

AboutDisney_LandingPage_CompanyOverview_image

Vandaag heb ik de Disney TAG voor jullie, omdat ik disney films gewoon superleuk vind! Ik bespreek hierin onder andere mijn favoriete disney film en prinsessen! Dus klik snel verder naar deze sprookjesachtige vragen!

Wat is je favoriete disneyfilm?

Disney_s_Frozen_40633

Ik vind dit echt heel moeilijk omdat ik twee films echt heel leuk vindt en dat zijn Frozen en Tangled (Rapunzel) ! De liedjes zijn superleuk en het verhaal en de animatie vind ik ook heel vet! Ik kan niet kiezen tussen deze twee dus ik ga gewoon voor mijn favoriete disneyfilms!

Welke prins wil je zijn?

Ik denk dat ik dan de prins van Assepoester wil zijn omdat die dan op zoek gaat naar dezelfde schoen en ik vind dat zo romantisch! Ik ben ook heel benieuwd naar de Cinderella film die nu in de bioscoop draait.

Welke prinses wil je zijn?

c32ec00ebae25aa39df7cc865aba6193f2670809

Oehh, deze is moeilijk! Aan de ene kant zou ik Rapunzel willen zijn omdat ze zulk prachtig lang haar heeft en ze zo lief en verbaasd naar de wereld kijkt die ze pas op zo’n late leeftijd ontdekt, maar aan de andere kant zou ik Elsa willen zijn in Frozen omdat ik het super cool zou vinden als ik haar krachten zou hebben en er uiteindelijk achter kan komen hoe ik er mee om moet gaan.

Op welk karakter lijk je het meest?

m1fxfqjobbwz

 Ik heb een soort test gedaan, want ik dacht laat ik zoeken naar een test met wat voor disney karakter ben jij? en bij de test die ik had gekozen was ik Donald Duck en zeiden ze dit:

Donald Duck, een lieve eend die zo goed mogelijk voor zijn familie zorgt. Helaas ben je niet geboren voor het geluk en ken je wat tegenslag in je leven. Soms kun je driftig zijn als het even niet meezit. Na regen komt zonneschijn.”

Ik ben nooit driftig maar ik ben wel heel positief dus dat na regen komt zonneschijn klopt wel. Ik vind mezelf ook wel zorgzaam dus dat klopt ook wel en de tegenslag in mijn leven heb ik nog niet gemerkt maar je weet maar nooit haha!

Wat is je favoriete liedje?

tumblr_ljevhfyHpR1qiyaico1_500

I see the light van Tangled vind ik een heel mooi liedje, let it go van Frozen, Hakuna Matata is ook heel leuk omdat ik daar altijd gewoon heel vrolijk van wordt! Ik vind alle liedjes van Frozen heel leuk maar Let it go heeft echt een duidelijke boodschap en dat vind ik zo mooi aan dat lied.

Wat is je favoriete disney park?

Ik ben alleen naar Disneyland Parijs geweest en dat vond ik superleuk, met al de figuren die rondlopen en die parade vond ik helemaal geweldig! Toen ik er was vond ik al de achtbanen nogal eng maar alles wat niet over de kop ging vond ik superleuk toen.

Welke van de originele figuren is je favoriet?

Minnie_Mouse

Minnie Mouse, ik vind haar zo schattig met haar rode stipjes en mooie strik! Ik heb toen ik in Disney was een wekker gekregen met Minnie erop en die heb ik heel lang gebruikt, dit jaar is hij kapot gegaan helaas anders had ik hem nu ook nog gebruikt!

Dit was de Disney TAG alweer! Ik vond het een superleuke TAG en als jullie hem ook op je blog willen doen, is dat geen probleem!

Een gedachte over “Disney TAG

  1. Superleuke tag! Mijn favoriete film is ook Tangled! Ik vind Flynn zo knap! 😮 Wist je dat er nu 6 live-action films van disney aankomen?! Ik heb er gisteren een bericht over gepost op mijn blog! Alvast fijn pasen! 💕🐰

    Like

Geef een reactie

