Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe blogpost voor jullie! Ik doe het even op deze donderdag omdat ik gisteren geen blogpost online heb gezet! Sorry nog daarvoor! Ik ga vandaag wat dingetjes vertellen die mij in het weekend hebben bezig gehouden! Ik moest lekker leren voor mijn toetsweek, keek natuurlijk naar Nederland-Turkije, waar ik me aan een aantal dingen kon ergeren dus die kom ik hier delen 🙂 Klik snel verder voor mijn weekend!

Het weekend bestond vooral uit het leren voor mijn toetsweek omdat mijn toetsweek woensdag t/m dinsdag was! Gelukkig is mijn toetsweek nu voorbij! Op vrijdagavond ben ik met mijn ouders naar de tentoonstelling over Rembrandt in het rijksmuseum gegaan. Voor ckv moet je namelijk een aantal culturele activiteiten doen en ik dacht dan kan ik dit mooi meenemen als activiteit! Het was trouwens nog best wel interessant en ik vind zelf de portretten van mensen het mooiste. De foto rechts was het trouwens het bewijs dat ik echt naar de tentoonstelling was geweest omdat dat verplicht is bij het verslag van ckv!

IMG_6057 IMG_6105

Zaterdagavond was de kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Turkije, dus ik heb me s’avonds snel omgekleed in mijn oranje shirt (als enige van onze familie)! Ik ben dus soms best wel een actieve voetbalkijker! Ik zat echt te mopperen op het nederlands elftal omdat ze zo lang 1-0 achterstonden. Ik werd er serieus heel chagerijnig van. Ik was ook zo blij dat we uiteindelijk wel de 1-1 maakte! Ik heb serieus keihard zitten juichen! Natuurlijk hadden ze moeten winnen, maar ja niet alles zat mee. Ik vond het ook wel grappig dat Wesley aankondigde dat Yolanthe zwanger was, maar daardoor hadden ze nog minder tijd om een tweede doelpunt te scoren waardoor ik het eigenlijk een beetje onnodig vond om in de wedstrijd te doen, het doelpunt was niet eens door hem gescoord maar door Huntelaar!

IMG_6119 IMG_6118

Ik heb dit weekend ook nog mijn achtergrond van mijn telefoon maar is veranderd, ik heb al zolang dezelfde dat ik het wel weer tijd vond om er iets leukers van te maken! Ik las laatst op Versus A volgens mij, een leuke tip voor je achtergrond namelijk van het overzicht van je instagram foto’s of je filmrol een screenshot te maken en dat als achtergrond neer te zetten. Ik heb een aantal leuke foto’s bij elkaar in een map gezet en daarvan een screenshot gemaakt en dat als achtergrond op mijn telefoon! Ik vind het zelf een heel leuk effect geven. Ik heb wel verschillende screenshots gemaakt zodat ik twee verschillende achtergronden heb, die je hieronder ziet!

IMG_6151 IMG_6150

Zondagochtend heb ik nog een rondje hardgelopen en hebben we lekkere broodjes gegeten bij het ontbijt, wij eten op zondag altijd broodjes uit de oven! Ik ben ook bijna op de helft van mijn workoutchallenge. Morgen is dag 15! Het is op zich goed te doen, ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt!

IMG_6120Schermafbeelding 2015-03-05 om 13.45.21

Ik had nog even een klein vraagje voor jullie! Ik wil een soort logo maken voor mijn blog waarin de naam van mijn blog en de woorden beauty, fashion en lifestyle in voor komen! Ik ben zelf ook druk bezig met iets bedenken maar ik dacht als jullie een leuk idee hebben! Als je een ontwerp hebt gemaakt kun je daarvan een foto sturen via snapchat of insta direct. Degene die mij persoonlijk kent kan het natuurlijk ook sturen via Whatsapp! Alvast heel erg bedankt!

Dit was zo’n beetje mijn weekend! Ik hoop dat jullie het interessant vonden en als jullie nog leuke ideeën voor blogposts hebben hoor ik die graag in de comments!

Kus, Ella

Kijk jij ook enthousiast naar het Nederlands elftal en ander voetbal?

Geef een reactie

