Hey allemaal,

Bij deze titel zul je niet meteen door hebben over wat of wie ik het zal hebben! Dat kom je dus ook alleen te weten als je klikt op lees verder om het een beetje spannend te houden natuurlijk. Ik geef jullie 1 hint, het heeft te maken met een naam! Veel plezier met erachter komen en lees nu snel verder! Misschien zien jullie het al een beetje aan de foto bovenaan 🙂

Ik ga vandaag de Rimmel provacalips reviewen in de kleur I’ll call you! Vandaar dus de titel! Ik was heel benieuwd omdat ik ook al een kleurtje van de Apocalips heb en daardoor benieuwd was doordat de namen wat van elkaar weg hebben.

  IMG_6189 IMG_6193

Ik heb dus de kleur I’ll Call you gekozen! Dit is een donkerroze kleur! Ik vind hem in de verpakking trouwens lichter lijken dan op mijn lippen! Dus we beginnen met de swatches!

IMG_6206 IMG_6209

Links zie je in het daglicht en recht zie je met flits! Dit het product zonder de tweede stap! De pigmentatie is prima in orde zoals je ziet! Dan gaan we nu maar is kijken hoe hij het doet op mijn lippen!

IMG_6197 IMG_6202

De kleur is dus best donker, maar wel draagbaar vind ik! Het is een mooie donkerroze kleur! Hier heb ik dus eerst stap 1 aangebracht, dat is de kleur en daarna stap 2 en dat is de doorzichtige gloss die er voor zorgt dat deze lipstain goed blijft zitten. Hij voelt fijn aan op mijn lippen en heeft een aangename geur! Ik denk niet dat hij 16 uur blijft zitten maar een maaltijd overleeft hij wel! Volgens Rimmel is hij Kissproof maar dat heb ik niet kunnen testen haha 🙂

Ik vind het een mooi product met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is goed gepigmenteerd en houdt het aardig lang vol op de lippen, de verpakking is leuk en kleurrijk door de kusjes. Dus ik ben erg positief over deze provacalips van Rimmel! Ik zie jullie weer bij de volgende blogpost!

Kus, Ella

De Rimmel Provocalips zijn verkrijgbaar bij kruidvat/trekpleister of etos voor €11,99! Deze week is er een 1+1 gratis actie bij trekpleister, dan kun je ze dus goedkoper krijgen!

2 gedachtes over “” I’ll Call you “

Geef een reactie

