Hey allemaal,

Hebben jullie een fijne Pasen gehad? Ik wel, ik heb genoten van 1 extra dag weekend! Ik ben gisteren namelijk gezellig naar de film geweest met een vriendin en daarna hebben we ook nog even geshopt! Ik heb niet zoveel gekocht maar vond het toch leuk om even met jullie te delen, dus als je nieuwschierig bent klik dan snel verder! Ik laat ook nog wat foto’s van mijn paasweekend zien!

Vrijdag overdag was het ook heel rustig, want we hadden een mentoractiviteit met twee workshops. Ik had de workshop songwriting en fotografie. Ik vond vooral songwriting leuk, maar de foto’s die ik heb gemaakt voor fotografie zie je hieronder.

IMG_6159 IMG_6168

Op eerste en tweede paasdag hadden het paasontbijt en dat is altijd superleuk en gezellig. We hebben ook een paastak in huis, omdat ik dat wilde want het staat zo gezellig! Ik heb zondag eerst hardgelopen en daarna hebben we dus uitgebreid ontbijten. s’Middags hebben we Ajax gekeken bij mijn opa en oma, jammer genoeg wonnen ze niet maar speelde ze gelijk, ik vond dat ze beter konden. In de avond hebben we gegeten bij mijn andere oma en dat was leuk en lekker natuurlijk!  Links zie je onze paastak, in het midden zie je een soort paasversiering, het zijn kaarsjes in de vorm van een konijntje en rechts zie je mijn instagram foto om iedereen fijn Pasen te wensen!

IMG_6177 IMG_6179 Processed with VSCOcam with f2 preset

Links zie je het paasontbijt, we hadden een chocolade ei van mijn moeder gekregen! In het midden zie je het paaskonijn op ons dienblad met alle zoete dingen en rechts zie je het avondeten, een stoofpeertje, dat rondje zonder schaaltje is aardappel en in het kommetje is iets met tomaat en ei. We hadden ook nog vlees maar dat had ik na de foto pas opgeschept!

IMG_6236 IMG_6237 IMG_6243

Dan gaan we nu verder naar mijn aankoopjes! Ik heb ten eerste een shirtje gekocht bij de Bershka, er staat op La vie est belle. Dat is één van mijn favoriete quotes! Het is een t-shirt en het valt wat wijder aan de onderkant!

IMG_6293

Dan heb ik ook nog twee kettinkjes gekocht! Deze zijn beide van Forever 21! Aan het ene kettinkje hangt een bloemetje en een vlindertje en aan de ander hangt een roosje.

IMG_6303   

Ik vind ze zo als combinatie het leukste, maar ik kan ze natuurlijk ook apart van elkaar dragen.

IMG_6301 IMG_6302 IMG_6290

Dit was de blogpost voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankoopjes te zien en mijn paasontbijtje. Deze week wordt weer gewoon normaal! Ik zie jullie vrijdag met een nieuwe blogpost!

Kus, Ella

Het shirt van Bershka kostte €12,99

Het kettinkje met het bloemetje en vlindertje kostte €1,45 (Forever 21)

Het kettinkje met het roosje kostte €2,95 (Forever 21)

Geef een reactie

