Hey allemaal,

IMG_6269

Vandaag heb ik een review voor jullie met een aantal Dove producten! We hadden namelijk met de postcode loterij een Dove verwenpakket gekregen! En toen dacht ik meteen, laat ik daar eens een review over maken! Dus klik snel verder voor mijn review van de Dove producten uit het verwenpakket!

In het pakket zaten 3 producten van Dove, namelijk de Dove Hair Therapy Damage Solutions Intense repair Shampoo, Dove Deeply Nourishing Douchecrème en de Dove beauty cream bar. Een shampoo, een douche crème en een zeep! Ik ga het eerst hebben over de Shampoo!

Dove Hair Therapy Damage Solutions Intense repair Shampoo

IMG_6272 IMG_6280 IMG_6279

De naam is al heel wat nu eens kijken wat Dove belooft als het gaat om deze shampoo met de idioot lange naam!

Intense Repair Shampoo is onderdeel van de Dove Damage Solutions range. Keratin Repair Actives werken aan de keratine in je haar om de proteïnen te helpen herstellen op celniveau. Jouw haar wordt versterkt zodat je kunt genieten van vrijvallende, glanzende lokken.

Volgens Dove wordt je haar versterkt, zodat je kunt genieten van vrijvallende en glanzende lokken. In het verwenpakket zit een fles van 250 ml en dat is ook de gewone maat. De fles heeft een klikdop, en deze gaat makkelijk open en dicht! Handig voor onder de douche want dan hoef je niet iets open te draaien. Zoals je kunt zien op de middelste foto, zie je al een soort glans in de substantie van de shampoo. Ik vind het een prima shampoo, voor en na foto’s hebben niet veel nut omdat je alleen ziet dat mijn haar niet meer vet is.  Mijn haar ruikt lekker naar de geur van Dove en het glanst mooi en valt prima. Dove doet wat hij belooft met deze shampoo.

Dove Hair Therapy Damage Solutions Intense repair Shampoo kun je bij kruidvat halen voor €3,75!

Dove Deeply Nourishing Douchecrème

IMG_6274 IMG_6277 IMG_6279

Dit is wat Dove zegt over de Dove Deeply Nourishing douchecrème!

Wat maakt Dove Deeply Nourishing Douchecrème zo verschillend? Deze douchecrème is diep voedend! Bij dagelijks gebruik helpt Dove Deeply Nourishing Douchecrème de schoonheid van je huid van binnenuit op te bouwen, voor een zichtbaar mooiere huid.

In het midden zie je een foto van de substantie van de douchecrème, hij is heel romig en heeft de originele Dove geur net als de andere twee producten. Ook heeft de fles van deze douchecrème een klikdop net als bij de shampoo en dat werkt lekker makkelijk. Na gebruik onder de douche voelt je huid zacht en soepel aan! Het is absoluut niet uitdrogend, ik heb niet eens een bodylotion gebruikt! Maar dat vergeet ik sowieso altijd dus dat zegt niets haha. Het is een fijne douchecrème die je huid zacht en soepel achterlaat zoals Dove belooft. Als je een hele droge huid hebt zou ik nog wel een bodylotion gebruiken omdat je huid dan misschien iets meer nodig heeft.

Dove Deeply Nourishing Douchecrème kun je bij kruidvat halen voor €2,79!

Dove Beauty Cream Bar

IMG_6275 IMG_6276

Dit zei Dove over de beauty cream bar!

Doe je huid een plezier met de Dove Beauty Cream Bar. Deze verzorgende zeep bestaat namelijk voor 1/4 uit een hydraterende crème. En iedereen weet dat hydrateren de sleutel is tot een mooie gezonde huid die de hele dag straalt.

Ik heb de zeep getest om mijn handen mee te wassen. Hij is niet heel uitdrogend maar ik heb ook niet het idee dat hij mijn handen enorm hydrateert. Als je zachte handen wil moet je nadat je je handen hebt gewassen gewoon een handcrème gebruiken. Prima basic zeep met weer de standaard Dove geur.

Dove Beauty Cream Bar  kun je bij kruidvat halen voor €0,91 voor 1 zeepje voor €3,45 heb je een 4-pack van de zeepjes bij kruidvat!

Dit was mijn review van deze drie Dove producten! Ik hoop dat jullie het een goede review vinden en nu in ieder geval weten wat ik van deze Dove producten vind. Fijn weekend!

Kus, Ella

Geef een reactie

