Hey allemaal,

Sorry dat ik deze hele week nog helemaal niets heb geschreven op mijn blog! Maar ik had gewoon even geen inspiratie en tijd! Maar ik heb nu wel weer heel veel te vertellen dus klik snel verder!

IMG_6470  IMG_6400

Ik heb vorige week zondag mijn allereerste hardloopwedstrijd gelopen! Ik ben echt blij dat ik het heb kunnen doen en ik heb dus 5 km gelopen zonder te stoppen! Ik had een tijd van 31:24, ik wilde eigenlijk binnen het halfuur lopen maar nog steeds ben ik heel blij met deze tijd! Maandag was mijn zusje jarig! Ze werd 14 jaartjes alweer! Ik had natuurlijk een cadeautje voor haar, ze wilde namelijk een kokosscrub en een eyeliner hebben! Dus die heeft ze van mij gekregen! Maandag op de verjaardag van mijn zusje had ik ook nog een presentatie voor school s’avonds! Ik ga namelijk aankomende week naar Londen met school! En daarvoor moesten we onze activiteiten presenteren in het Engels! Ik hou helemaal niet van presentaties, dus ik was best wel een beetje zenuwachtig omdat het natuurlijk ook nog in het Engels moest! Maar het is helemaal goed gegaan!

IMG_6505 IMG_6506 IMG_6508

Het was een week met nog een verjaardag namelijk mijn mama! Zij was donderdag jarig en werd 42 jaar! Ze kreeg van mij een nieuwe portomonnee want die wilde ze heel graag hebben! Voor haar verjaardag gingen we uit eten bij een café in Amsterdam op de Marathonweg. Het heette Kiebêrt! En ze hadden superlekkere gerechtjes. Het was heel knus en gezellig! Ik heb helaas niet al het eten gefotografeerd! Maar wel de menukaart, mijn toetje en mijn zusje heeft deze foto van mij gemaakt met het mooie licht van de kaars en het licht bij onze tafel! Ik had als hoofdgerecht “wat de pot schaft” en dat waren de quesadillas! Het was heel goed, echt een aanrader!

IMG_6518 IMG_6483 IMG_6482

Vrijdagavond had ik mijn laatste volleybalwedstrijd van dit seizoen! Jammer genoeg hebben we 3-1 verloren maar met het team is het wel altijd gezellig! Op de terugweg naar huis na de wedstrijd zag nog deze mooie lucht waar ik een beetje wazige foto van heb doordat we in de auto reden, maar ik vind het wel een leuk effect geven. Ik had ook nog de twee andere mooie zonsondergangen gefotografeerd en die vond ik ook wel de moeite waard om te delen!

Morgen komt er waarschijnlijk nog een artikeltje over het inpakken met wat ik allemaal meeneem naar Londen online! Dus voor nu nog een fijn weekend en ik spreek jullie morgen weer!

IMG_6390

Een gedachte over “This week!

Geef een reactie

