Hey allemaal,

Dit is dan mijn paklijst die zondag zou komen! Het spijt me dat er niks van gekomen is maar ik was nog druk met inpakken dus het is helaas niet gelukt! Ik had ook updates over Londen willen maken maar de wifi zat niet echt mee dus hierbij mijn paklijst! Ik beloof dat er in de vakantie weer meer artikelen online gaan komen want dan heb ik natuurlijk alle tijd! Lees snel verder!

Ik weet niet of ik alles wat ik mee genomen heb, gefotografeerd heb maar ik ga het sowieso allemaal vertellen! Laten we beginnen met kleding! Het is trouwens van Maandag t/m vrijdag!

Kleding

IMG_6537 IMG_6535 IMG_6536

– 5 shirts

– 2 vesten

– 1 trui

– 2 broeken en 1 joggingbroek (staat niet op de foto)

– 1 rokje met panty

– ondergoed

– 5 paar sokken

Toilettas

IMG_6538 IMG_6540

– Elastiekjes

– Gliss Kur klittenspray

– Andrelon beach spray

– Kruidvat volume droogshampoo

– Nivea micellair water

– Rexona deo

– zakdoekjes

– Haarborstel

– Max factor mascara’s

– Hema lipstick 01

– Hema Soft matt lipbalm 06

– Rimmel apocolips celestial

– Rimmel provocalips “I’ll call you”

– Rituals lipbalm

– Elmex tandpasta

– Lenzenvloeistof

– Lenzendoosje met extra lenzen

– klein flesje met Andrelon shampoo

– Douchegel Juicy fruit (gekregen in een setje voor mijn verjaardag)

– Bodylotion Juicy fruit (gekregen in een setje voor mijn verjaardag)

– zeep

– tandenborstel en tandpasta

Overig

– handdoeken

– oplader telefoon

– wereldstekker

– oortjes

– portemonnee

– telefoon

– notitieboekje en pen

Dit was het wel zo’n beetje denk ik! Dit is dus voor 5 dagen, dus als jij ook een keer 5 daagjes weg gaat, is het misschien wel handig zodat je niets vergeet! Als je een jongen bent trouwens, zou ik geen rokje meenemen maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Vanmiddag komt er een verslag van Londen online! Als jullie nog suggesties hebben voor leuke blogposts laat het weten in de comments!

IMG_6390

Geef een reactie

