Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie de spulletjes laten zien die ik heb gehopt in Londen! Dus klik snel verder als je wil weten wat ik allemaal heb gekocht!

Laten we beginnen met het allerleukste! Vind ik dan haha! Dat zijn mijn nieuwe schoenen! Het zijn van die slip ons! Ik vind ze echt superleuk! Dus laat ik maar snel foto’s zien!

IMG_7286  IMG_7285

Dit zijn ze dus! Ze zijn van Bershka en het was meteen liefde op het eerste gezicht!! 🙂 Ze waren 20 pond! Ik heb ze even opgezocht op de website van Bershka en daar zijn ze in euro’s €25,99! Je kunt ze dus als je ze ook heel leuk vindt bestellen op de site van Bershka.

Het volgende item is een potlood! En dan denk je misschien een potlood waarom zou je een potlood kopen in Londen als je het ook gewoon hier kan kopen! Het zit dus zo, een volleybaltrainer zei tegen mij en Lianne die ook meeging naar Londen dat we naar Harrods moesten gaan en dat we dan een Harrods tasje moesten scoren! Dus Lianne en ik hebben allebei iets gekocht bij Harrods zodat we zo’n tasje kregen! En dat is dus dit potlood! Het is dus vooral voor het tasje! Maar het is ook wel een leuk potlood! Het heeft een soort wit bolletje op de bovenkant en dat glimt mooi!

IMG_7282

Dan heb ik nog een hele leuke spaarpot gekocht! Ook al zeg ik het zelf! Ik was al een hele tijd op zoek naar een spaarpot en ik heb hem nu gevonden! Dit is hem dan, mijn leuke biggetje!

IMG_7280

Het enige make-up product wat ik heb gekocht in Londen was heel moeilijk te vinden! Ik ging namelijk op zoek naar DE Collection concealer! De beste budget concealer die er is! Maar ik ben in 5 verschillende Boots geweest en heb hem gelukkig bij de vijfde kunnen scoren en dat was zelfs de laatste die ze daar hadden. Maar ik heb hem! Als jullie en review willen laat het me weten!

IMG_7281

Ik heb ook nog een heel leuk nieuw hoesje voor mijn telefoon gekocht! In Camden. Ik heb het hoesje ook nog goedkoper kunnen krijgen! Eerst was hij namelijk 8 pond en ik heb uiteindelijk 5 pond betaalt. Ik vind het zelf een superleuk hoesje dus hier komt de foto!

IMG_7283

Dan had ik nog een paar souvenirtjes gekocht voor mijn ouders en zusje! Voor mijn zusje heb ik een sleutelhanger met een typische Engelse bus eraan gekocht. En voor mijn ouders heb ik allebei een pen gekocht met een leuk printje! Want pennen komen voor allebei altijd van pas!

IMG_7271  IMG_7279

Dit waren alle spulletjes die ik heb gekocht! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie morgen weer!

IMG_6390

2 gedachtes over “Londen shoplog!

Geef een reactie

