Hey allemaal,

Het is een beetje laat dat ik deze outfit deel, dat komt doordat ik deze outfitfoto’s heb geschoten de dag voordat ik naar Londen ging en toen heb ik deze post niet eerder in elkaar kunnen zetten. Daarom deel ik hem nu toch nog, ik twijfelde nog maar ik dacht het is nog steeds een leuke outfit!

IMG_6560  IMG_6577  IMG_6596IMG_6584  IMG_6582  IMG_6588

Ik vind het zelf een hele leuke outfit! De oranje zonnebril staat er niet helemaal geweldig bij maar daar gaat het niet om! De foto’s zijn lekker spontaan geworden! Bijna dezelfde oufit doe ik aan naar de Beautygloss party! Daar doe ik alleen een donkerblauw rokje aan en hakken. Ik draag eigenlijk alleen rokjes met feestjes! Maar doordat ik dan zie hoe lekker het zit en dat ik het ook wel leuk vindt staan, wil ik het vaker dragen. Het weer zat ook lekker mee en het was gewoon een hele gezellige verjaardag! De outfit van de Beautygloss party deel ik natuurlijk ook nog even na de party! Dat zal waarschijnlijk maandag zijn want ik heb zondagavond ook nog een filmavond met vriendinnen. Het is vandaag een beetje kort artikeltje maar dat maakt hem niet minder leuk! Bijna de hele outfit bestaat uit kleding van Boohoo! Dat was niet gepland 🙂 Ik weet trouwens niet precies wat ik op de foto rechtsboven doe maar volgens mij kwam ik toen weer op de grond nadat ik sprong 🙂

Roze vestje – Boohoo

Crop top met kant – Boohoo

Witte hemdje onder de Crop top – Zeeman

Rokje – Boohoo

Schoenen – Converse

Strikje in mijn haar (uit een set van 3) – Forever 21

Zonnebril – gekregen van mijn vader zijn werk

IMG_6390

3 gedachtes over “Birthday sister outfit!

Geef een reactie

