Hey allemaal,

Ik vond het wel weer eens tijd voor een leuke TAG! En omdat de zomer er aan zit te komen, vond ik deze erg geschikt! Dus ik ga een aantal vragen beantwoorden over mijn favorietjes in de zomer! Zomer is ook echt mijn favoriete seizoen samen met de herfst dan! Maar ik hou van in korte broeken lopen en niet nadenken wat voor jas je aan moet doen!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Ik draag eigenlijk bijna nooit nagellak meer, omdat ik het altijd zo’n gepruts vind om op mijn nagels te doen! Ik lak wel altijd mijn teennagels in de zomer! En dan zou ik gaan voor een leuk roze pasteltintje of een mintgroen!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

IMG_6011 IMG_6019

Mijn favoriete lipkleur in de zomer is roze! Roze vind ik toch wel de ultieme zomerkleur! Dus ik denk dat ik deze kleur van Hema vaak ga dragen in de zomer!

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

IMG_6303

Een zonnebril! Onmisbaar in de zomer! Het kan een outfit helemaal afmaken en daarom kan ik er ook niet genoeg hebben! Ik heb er nu 4 maar ik denk dat er nog wel een aantal bij gaan komen. Ik vind van die kleine kettinkjes trouwens ook heel leuk om te dragen!

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

IMG_7285

De slip-ons vind ik erg leuk! En bij je lange broek het randje omslaan! Streepjes zijn ook weer helemaal in deze zomer en dat vind ik ook heel leuk!! Ook zijn printjes helemaal trendy dit jaar, dus ik heb genoeg om uit te kiezen!

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?

Ik heb nog niet zoveel geurkaarsen maar ik denk dat ik in de zomer het liefst ga voor een frisse geur, met limoen en een beetje minty! Of een soort geur die je doet denken aan het strand! In ieder geval een hele zomerse geur!

Wat is je favoriete zomerparfum?

Ik draag niet zo vaak parfum, maar net als bij de geurkaars zou ik gaan voor een niet al te zware frisse geur! Ik zou ook sneller gaan voor een bodysplash dan een eau de parfum!

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?

IMG_6584

Sowieso een zonnebril, zonnebrandcréme zodat ik goed beschermd ben tegen de zon! Ik verbrand echt heel snel dus dat is echt wel nodig! Daarnaast neem ik als ik naar het strand ga natuurlijk een handdoek mee en doe ik mijn bikini aan onder mijn kleding zodat ik lekker kan zwemmen.

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

icetea_4

Mijn favoriete zomerdrankje is sowieso koel, ik denk dat ik dan ga voor Ice-tea met citroen of limoen. Lekker koel en ook lekker van smaak!

Wat is jouw favoriete zomermuziek?

Ik vind het liedje Cheerleader van OMI echt een heel zomers nummer en daar wordt ik altijd heel happy van! Nu we het toch over happy hebben, Happy het nummer van Pharell Williams is natuurlijk ook een heerlijk nummer! En ik vind het liedje Parijs van Kenny B ook heel leuk en zomers.

Wat vind je het aller fijnste aan de zomer?

Dat het lekker warm is, dat het tot heel lang licht is waardoor je op elk moment van de dag de mooiste foto’s kan maken en dat je lekker geen lange broek of warme trui aan moet doen!!

En tot slot, wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga in de zomervakantie naar Spanje! We zitten op een camping vlakbij Barcelona! We gaan met de auto en hebben daardoor ook een tussenstop in Frankrijk! En ik ga met hemelvaart naar Berlijn, daar heb ik ook heel veel zin in!

Ik hoop dat jullie u ook weer helemaal in zomerse sferen zijn gekomen! Vertel me in de comments wat jij het allerfijnste vind aan de zomer en als je het leuk vind om deze TAG ook te doen, neem hem dan lekker over op je eigen blog! Nu maar hopen dat het snel zomers weer wordt waardoor ik ook weer heerlijke zomerse oufits met jullie kan delen!

IMG_6390

Een gedachte over “I love summer TAG!

Geef een reactie

