Hey allemaal,

Ik vandaag weer een oufitpost voor jullie! Ik heb gisteren namelijk outfitfoto’s geschoten met mijn lieve beste vriendin Mei-Lin! Het was supergezellig en het zijn ook mooie foto’s geworden! Dus kijk snel mee naar mijn outfitfoto’s!

   IMG_7627IMG_7626  IMG_7632IMG_7513IMG_7628

Ik was gisteren dus gezellig met mijn vriendinnetje! S’avonds zijn we naar de film geweest! We gingen naar The Longest Ride! Echt een superleuke romantische film, op sommige momenten was het ook wel zielig maar het liep goed af allemaal! Ik vond het echt een hele leuke film. Hij duurt wel lang namelijk 2 uur en een kwartier maar daar zit ook de reclame en de voorstukjes in dus ik denk dat hij 2 uur duurt! Als je van alle andere films van Nicholas Sparks houdt, vind je deze zeker ook leuk! Overdag hebben we dus deze plaatjes geschoten! Het was supergezellig en leuk omdat mijn lieve vriendinnetje ook leuke ideetjes had voor de foto’s! Ze wil zelf ook graag een blog beginnen maar ze moet nog een naam bedenken, dus als jullie een leuke en mooie naam weten voor een lifestyle blog! Laat het weten in de comments! Ik hoop dat jullie dit weer een leuke outfit vonden! Ik heb de foto’s groter gedaan dan normaal en ik vind het wel een mooi effect geven dus ik denk dat ik dit vaker ga doen als jullie het ook leuk vinden natuurlijk!

Jasje – Shoeby

Blouse – Primark

Broek – H&M

Schoenen – Bershka

IMG_6390

Een gedachte over “Yesterday’s outfit!

Geef een reactie

