Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een aantal favorieten voor jullie! Dus ik laat jullie wat random favorietjes zien van de afgelopen tijd! Klik snel verder als je benieuwd bent wat ik fijn vind om te gebruiken! Het zijn stiekem 6 favorieten omdat ik twee liedjes erg leuk vind!

Liedjes die ik nu geweldig vind!

Kenny B – Parijs

Ik vind dit liedje helemaal geweldig! Het is een leuke melodie met een leuke tekst en het zingt lekker mee! Ik heb Kenny B ook nog live horen optreden met de Beautygloss party dus dat was extra leuk. Hieronder kun je zelf het liedje ook lekker beluisteren!

Teske – King for a day

Teske’s liedje vind ik ook heel vrolijk en is ook best wel een nieuw liedje! Ik vind de clip ook superleuk bedacht en gemaakt! En daardoor wilde ik die ook graag even delen in deze blogpost! Als ze dit ziet, ik ben erg trots op je Teske!

Haar

Tangle Teezer brush

IMG_8221

Op de beautygloss party had ik 1 ding gekocht en dat is dus deze mooie borstel! Ik was altijd al benieuwd naar de kwaliteit van de borstel en of het nou fijner is als een normale borstel en hij bevalt me tot nu toe erg goed! Het doet minder pijn om klitten uit mijn haar te borstelen dus dat is fijn en ook wat deze borstel hoort te doen! Ik heb hem in het goud genomen omdat ik die er wel tof uit vond zien! Ik vind de borstel vooral handig om mee te nemen omdat er dus een soort dopje op de onderkant zit en de borstel is natuurlijk ook vrij klein en compact!

Deze Tangle Teezer brush is te koop bij een aantal webshops en kapsalons voor 16,95

Mascara

Essence Lash Princess False Lash effect mascara

IMG_8141IMG_8154

De naam is enorm lang maar met die naam doet hij het goed voor mijn wimpers. Ik heb van mezelf vrij onzichtbare blonde wimpers die niet heel lang maar ook niet heel kort zijn. De huls van de mascara is ook schattig en heeft leuke mooie blauwe details. Mijn wimpers zijn een beetje rommelig op de foto maar de mascara doe zijn werk prima!

Je kunt de Essence mascara vinden in het Essence vak bij Kruidvat of Trekpleister voor €3.39

Shoes

Bershka Slip-ons

IMG_7513

Natuurlijk kunnen mijn favoriete schoenen van dit moment niet ontbreken in dit lijstje! Dit zijn de schoenen die ik in Londen heb gekocht! Ze zitten lekker, zien er leuk uit en zijn ook niet heel duur! Dus wat wil je nog meer?! Ze passen ook vrijwel bij elke outfit omdat ze natuurlijk best neutraal zijn met hun zwart witte streepje.

Deze Slip-ons zijn te koop in de winkel en in de webshop van Bershka voor €25,99

Lipproduct

Rimmel London Provocalips “I’ll Call you”

IMG_6189

Deze hebben jullie natuurlijk al in een review zien verschijnen en ik heb hem de afgelopen tijd een paar keer gedragen! Hij bevalt gelukkig nog steeds goed en ik vind het heel fijn dat hij erg goed de hele dag blijft zitten! Het enige wat ik jammer vind is dat het heel moeilijk is om het product van je lippen af te halen. Daarin blijft hij iets te goed zitten haha. Voor de rest is het een mooie kleur en een goed product.

Rimmel London Provocalips “I’ll Call you” kun je kopen bij kruidvat of trekpleister voor €11,99

Dit waren mijn favorieten van deze keer! Laat me weten of ik zo’n soort artikel elke maand zou moeten maken of minder vaak! Laat in de reacties weten wat jullie favorieten van deze maand of de afgelopen tijd zijn. Dat vind ik leuk om te lezen en wie weet ga ik het dan ook wel proberen! Morgen heb ik weer een nieuwe blogpost voor jullie!

IMG_6390

Een gedachte over “5 Random faves #2

Geef een reactie

