Hey allemaal,

Deze blogpost heb ik eventjes deze morgen online gezet omdat het gisteren niet helemaal gelukt is doordat ik het druk had met school! Daarom heb ik hem vandaag zo vroeg mogelijk online gezet! Ik doe vandaag de common white girl tag om te kijken of ik wel een common white girl ben! Dus klik verder als je benieuwd bent naar mijn antwoorden!

Favoriete Starbucks drankje?

IMG_7751

Eerlijk gezegd kom ik niet zo vaak bij Starbucks maar in Berlijn waren we er laatst en toen had ik een soort limoen limonade en dat vond ik erg lekker smaken! Ik weet de precieze naam van het drankje niet maar het was een soort limonade met limoen en het was heel koud. Ik kom niet zo vaak bij Starbucks omdat de prijzen gewoon belachelijk zijn en ik eigenlijk geen koffie drink.

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Ik denk dat ik ongeveer een half uur tot drie kwartier bezig ben met douchen, aankleden en haar en make-up! Meestal is het een halfuurtje.

Hoeveel selfies maak je op een dag?

IMG_5654

Het is heel verschillend hoeveel selfies ik maak! Soms dan heb je gewoon zo’n dag dat je denkt vandaag zit mijn haar goed dus dan moet ik even een selfie maken. Dus ik kan het niet per dag zeggen omdat ik ook wel eens dagen heb dat ik geen selfies maak. Ook gaat het selfies maken nu iets lastiger omdat de voorcamera van mijn Iphone het niet doet.

Hoeveel Instagram-followers en foto’s heb je?

IMG_6019

Hiervoor moest ik even kijken op mijn telefoon! Ik heb 148 volgers en 139 foto’s. Ik volg zelf 241 mensen!

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?

Jaa! Natuurlijk! Wie doet dat nou niet! Soms dan past 1 van die woorden gewoon het beste bij een reactie of wat je wilt gaan zeggen! Haha (Laat in de comments weten of jullie ook wel een LOL of OMG hardop zeggen!

Draag je kledingstukken vaker dan 1 keer?

Ja! Ik vind het leuk om 1 kledingstuk op meerdere manieren te combineren en waarom zou je iets maar 1 keer dragen dat is toch zonde van je geld dan zou je voor elke dag een andere outfit moeten hebben!

Ben je racistisch?

Nee! Ik vind het nergens op slaan dat mensen racistisch doen! Ik bedoel accepteer iedereen gewoon voor hoe degene doet of is. Wat maakt het nou uit wat voor geloof iemand heeft of dat iemand een andere huidskleur heeft als jij! Bemoei je gewoon met jezelf en laat anderen met rust als je niets met diegene hebt.

Instagram, Twitter of Tumblr?

Sowieso Instagram! Ik heb zelf ook twitter maar daar ben ik niet echt actief! Ik heb geen account op Tumblr dus daar kan ik niets over zeggen. Ik vind Instagram gewoon heel leuk doordat je lekker foto’s kan delen, inspiratie kan opdoen en anderen gezellig complimentjes kan geven!

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Ik kijk heel veel youtube videos en doe natuurlijk ook iets aan school! Als ik niet met school bezig ben of met youtube kijken ben ik met mijn blog bezig, spreek ik af met vriendinnen of slaap ik! 🙂

Wie zijn je favoriete youtubers?

Dat ga ik jullie nu even niet vertellen, later deze week komt er een artikel online waar ik uitgebreid mijn favoriete youtubers ga bespreken! Waarschijnlijk komt die blogpost morgen online!

Hoe vaak doe je je nagels?

Oké, dit is niet mijn favoriete vraag! Ik ben niet zo goed in het doen van mijn nagels. Ik vind nagellak heel mooi maar als ik het op wil doen gaat het altijd fout en als ik het dan wil corrigeren haal ik teveel weg dus ik ben daar een beetje te ongeduldig voor! Als ik mijn nagels dan gelakt heb, is het er binnen 1 of 2 dagen af en vergeet ik het er goed af te halen! Daarom moet er dus een nagellak komen die je 1 keer aanbrengt en dan verandert van kleur wanneer je dat maar wilt.

Ben je een shopaholic?

Ik hou erg van shoppen maar ik ben er zeker niet verslaafd aan! Dat zou ook niet zo fijn zijn voor mijn bankrekening!

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?

Schermafbeelding 2015-05-27 om 20.52.07

Ik heb hem 1 keer gezien en het is zeker een geweldige en hilarische film! Ik heb hem gezien toen ik in Australië was vorig jaar en toen stonden er bij de receptie heel veel films die je mee mocht nemen naar je huisje om daar te kijken! Daar hebben we natuurlijk even gebruik van gemaakt!

Heb je veel kleding?

Dat vind ik zelf wel meevallen! Ik zou in ieder geval meer kleding willen hebben. Ik heb laatst ook flink wat opgeruimd omdat het te klein was of omdat ik het nooit meer droeg. Dus ik moet nodig weer gaan shoppen voor leuke zomerkleding!

Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?

IMG_6506

Heel soms, nu ik probeer om foto’s te maken van dingen die ik doe voor mijn blog probeer ik er meer op te letten. Als ik in een restaurant zit en het bord is prachtig opgemaakt moet ik gewoon even een foto nemen! Dus ik doe het soms maar niet altijd! Dat ligt natuurljk ook aan hoeveel trek ik heb in het eten!

Draag je elke dag make-up?

Als ik naar school ga, heb ik eigenlijk altijd make-up op maar ik draag alleen mascara en soms dan lipstick of lipgloss. Voor een feestje draag ik ook wel oogschaduw en soms als ik een heel opvallende rode plek op mijn gezicht heb bedek ik die met concealer! In het weekend vooral op zondag draag ik minder vaak make-up. Als ik weet dat ik niet weg hoef dan ga ik ook niet mijn best doen om make-up op te doen!

Hoe stijl je meestal je haar?

Foto op 21-03-15 om 16.50

Eigenlijk heb ik niet echt een vaste haarstijl! Ik draag als mijn haar goed zit, het vaak los. Maar ik vind een rommelige staart ook leuk! Ik draag mijn haar ook wel eens in een vlecht of knot als ik daar zin in heb. Het ligt eraan hoe het zit s’ochtends en waar ik die dag zin in heb!

Zie je er altijd presentable uit?

Als ik net wakker ben, zie ik er zeker niet presentable uit maar als ik naar buiten ga wel! Ik zou nooit in mijn pyjama naar buiten gaan! Ik heb wel een keer in mijn joggingbroek wat boodschapjes gedaan voor mijn moeder maar toen was ik wel gewoon opgemaak en had ik mijn haar gedaan!

Dit was de Common white girl TAG! Ik vond het leuke vragen en volgens mij ben ik echt niet altijd een common white girl! Als je zelf deze TAG ook wil doen op je blog mag je hem gerust overnemen en je mag natuurlijk ook antwoorden op der vragen zetten in de comments! Tot morgen!

IMG_6390

Geef een reactie

