Hey allemaal,

Vandaag heb ik mijn favoriete youtubers voor jullie! Ik heb er met moeite tien uitgezocht en daarbij heb ik ook nog mijn favoriete video van die youtuber(s) gedeeld! Dus veel plezier!

Ik ga de youtubers op een random volgorde laten zien want ik vind ze allemaal even leuk!

Teske de Schepper

Ik denk dat jullie haar allemaal wel kennen! Ze heeft de youtube award voor beste vrouwelijke youtuber gewonnen en ze is zeker 1 van mijn favoriete youtubers! Teske is echt een geweldig leuke youtuber vind ik omdat ze heel veel verschillende dingen doet en het niet verveelt. Ze heeft nu al drie prachtige liedjes gezongen met videoclip en dat vind ik ook helemaal geweldig! Ik vind het knap dat ze zo goed haar keuzes durft te maken, ze is op dit moment gewoon in Barcelona en heeft haar blog nu met rust gelaten omdat ze zich wil concentreren op het schrijven van liedjes! Dat is natuurlijk een best wel gewaagde keuze maar ze doet het gewoon en haar trouwe kijkers en lezers steunen haar daarin! Dan ga ik nu over naar mijn favoriete video van Teske! Ik vond het zeker een lastige keuze en daarom heb ik er 2 uitgekozen!

Als eerste video heb ik de videoclip van Rewritten uitgekozen omdat ik het liedje heel erg leuk vind en de clip is ook heel romantisch en mooi gemaakt in Berlijn! Omdat ik weet hoeveel werk erin zit, vind ik het nog meer bijzonder om naar te kijken!

Mijn tweede favoriete video is de Boyfriend Tag met Mert! Ik vind Mert en Teske samen een heel leuk stelletje! En in deze TAG komt dat duidelijk ook weer naar voren! Ik kan deze video niet vaak genoeg bekijken en daarom deel ik deze als tweede favoriet!

Dan gaan we nu naar de volgende youtuber en dat is…….

Rutger Vink

Rutger heeft twee kanalen op youtube,  namelijk Furtjuh en Rutger! Hij is het meest actief op het kanaal Furtjuh en op zijn tweede kanaal upload hij vooral vlogs. Ik vind allebei de kanalen erg leuk maar kan toch wel het meest lachen om de videos op zijn hoofdkanaal! Hij heeft twee youtube awards gewonnen! Namelijk 1 voor beste mannelijke youtuber en 1 voor beste comedy youtuber! Hij is heerlijk zichzelf en maakt ook muziek en daarom vind ik dat hij ook in mijn favorieten lijstje thuis hoort!

De favoriete video die ik heb gekozen is een Furtalen video omdat ik dit gewoon heel leuk en origineel vind! Het is een serie van 5 dus ik heb de meest recente gekozen!

We gaan verder met de derde youtuber en dat is…

Diana Leeflang

Diana is van het kanaal Disfordazzle! Ze is heel creatief in haar videos! Ze heeft ook een tweede kanaal, Dazzlevlogs! Hierop upload ze zoals de naam vlogs. Vooral haar DIY videos vind ik erg leuk om te zien! Maar ze komt op camera over als een hele gezellige en lieve meid! Ze is ook nog eens heel slim, ze studeert namelijk Engels op de universiteit!

Als video heb ik gekozen voor een video waarin Diana samen met haar tweelingzus Myléne een TAG doet! Ik vind dat ze samen hele leuke videos maken en dit is ook van die leuke videos! Ze doen de Most likely to TAG!

Jiami Jongejan

Jiami is even oud als ik wat natuurlijk bij de bekende blogsters best wel jong is! Ze heeft net als Diana erg creatieve videos! Ook vind ik haar vlogs erg leuk! Ze vlogt elke vakantie, de serie heeft vlogsplash en ze doet het gewoon erg leuk!

De video die ik heb uitgekozen als favoriet is de “Tycho does my make-up”. Ik vind dit zelf 1 van de meest grappige filmpjes die ze heeft gemaakt en Tycho is erg fan van Taylor Swift en daarom krijgt Jiami een Taylor Swift look! Hieronder kun je hem zelf bekijken!

Mascha Feoktistova

Ik hoop dat ik haar naam goed heb geschreven! Mascha is natuurlijk van de kanalen Beautygloss en Vloggloss! Ik kijk met heel veel plezier naar haar vlogs en vind sommige beauty videos ook erg leuk om te kijken! Ik ben zelf natuurlijk ook naar de Beautygloss party geweest en toen heb ik haar in het echt ontmoet wat ik erg leuk vond! Mascha is als 1 van de langste al bezig met het maken van videos en met haar blog http://www.beautygloss.nl!

Mijn favoriete video van haar is de video met Kelvin waarin de titel zegt wat er gebeurd namelijk “Turn a boy into a naturel beauty” Hieronder kun je hem bekijken! Als je hem gekeken hebt, vinden jullie ook dat Kelvin op Miley Cyrus lijkt?

Britt Scholte

Britt is bekend van de serie Brugklas op Zapp waar ik stiekem zelf ook wel eens naar kijk! Ze heeft nog niet zo lang een youtube kanaal maar ze heeft wel hele leuke vlogs en ze is ook heel spontaan in haar videos! Ik vind het heel leuk om in haar vlogs te zien wat ze allemaal moet doen voor de opleiding om actrice te worden!

Als favoriet van haar videos heb ik gekozen voor de vlog die ze maakte in de sneeuw toen ze jarig was! Een aantal vrienden van haar hadden een lied geschreven en gingen dat voordragen nadat ze Britt hadden wakker gemaakt met ijskoude sneeuw!

Fun (Mert & Dylan)

Het kanaal van Mert & Dylan staat vol met grappige comedy videos! Op dit moment vlogt Mert er ook dagelijks op! Ze hadden normaal op elke dinsdag een Milkshakevlog waarin ze praatte over leuke dingen en een milkshake gingen halen bij de McDonalds. Ik vind de vlogs die Mert nu maakt op het kanaal erg leuk! Maar ook de grappige videos zijn leuk om te zien! Mert & Dylan hebben allebei ook nog een eigen kanaal! Daar hebben ze ook leuke videos dus ik deel 1 video van Fun en van allebei hun eigen kanalen ook een video!

Mijn favoriete video van het kanaal fun vind ik de vlog waarin ze samen in Cannes zijn en ze een prank uithalen met de andere mensen die mee waren op die Perstrip!

Mijn favoriete van het kanaal van Mert wat Mertabi heet is de Bean Boozled Challenge met Teske! Mert was 1 van de eerste Nederlandse youtubers die de Bean Boozled Challenge deed en ik vond het vermakelijk om naar te kijken!

Mijn favoriete video van het kanaal van Dylan, hij heeft zelfs twee kanalen namelijk DylanHaegens en DylanHaegens2! Mijn favoriet is een video van zijn hoofdkanaal en dat is de Naar bed met… Furtjuh! Ik vind de hele serie van naar bed met erg leuk omdat het ongeveer hetzelfde principe heeft als Chantal blijft slapen! En dat vind ik ook een leuk programma!

Niek Roozen

Niek Roozen speelt net als Britt Scholte in de serie Brugklas! Hij is ook nog niet zo lang bezig met youtube! Hij vlogt en upload elke maandag en vrijdag een video! Ik vind zijn vlogs vooral erg leuk omdat hij hele droge humor heeft! Ik heb op zich niet echt 1 favoriete vlog maar dan ga ik toch voor de vlog waarin hij met Timo bij Zapp your Planet is en ze de flauwste grappen uithalen! Ook zingt Kenny B een stukje en dat vind ik natuurlijk ook erg leuk!

Jill 

Jill heeft een veelzijdig youtube kanaal! Haar kanaal heet Croco Jill, wat ik een hele leuke en originele naam vind! Ze vlogt dagelijks en ze maakt in het weekend extra videos! Ze is heel spontaan en eigenlijk bijna altijd vrolijk! Ik vind haar gewoon een hele leuk meid in haar vlogs en andere videos!

Als favoriet kies ik een hele leuke vlog! Namelijk een vlog met een heleboel youtubers! Dat vond ik erg leuk om te zien! Als je meer van haar wilt zien moet je natuurlijk gewoon even naar haar youtube kanaal gaan!

 Simon de wit

Simon is een iets minder grote youtuber dan de rest in dit rijtje! Maar daarom niet minder leuk! Hij heeft ook leuke humor en is heel erg muzikaal! Zijn videos vind ik heel erg origineel en onderscheidend van anderen! Want hij doet wel standaard dingen maar wel met zijn eigen draai eraan!

De video die ik als favoriet heb gekozen is een liedje wat hij zelf heeft gemaakt! Jullie kennen allemaal wel de TMI TAG! Hierin beantwoord je allemaal vragen over jezelf! Hij heeft die TAG in de vorm van een liedje gedaan! Dit is dus precies zo’n voorbeeld van dat hij iets standaards doet maar wel op zijn manier! Het liedje blijft wel een beetje in je hoofd zitten maar dat is toch juist de bedoeling!

Dit waren mijn favoriete youtubers van het moment! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en natuurlijk om de videos te kijken! Laat in de reacties weten wat jullie favoriete youtubers zijn, zo kan ik weer nieuwe youtubers ontdekken! Tot de volgende keer!

IMG_6390

2 gedachtes over “Mijn favoriete youtubers en video’s op dit moment!

Geef een reactie

