Hey allemaal,

Ik heb vandaag iets compleet nieuws op mijn blog namelijk om een paar doelen op te stellen om deze maand te bereiken! Ik heb het idee van Teske omdat zij ook zo’n soort blogposts gemaakt heeft! Het is zeker niet om haar na te doen maar ik vind het leuk en uitdagend om een paar doelen voor mijzelf op te stellen! Dus laten we maar snel beginnen!


3 keer in de week hardlopen

Schermafbeelding 2015-05-28 om 21.14.55

Ik loop op het moment meestal 1 keer in de week hard. Dat doe ik op zondag!  Soms lopen we met gym hard dus dan is het 2 keer! Ik wil proberen aankomende maand drie keer in de week hard te gaan lopen voordat ik naar school ga! Ook omdat mijn volleybaltraining is afgelopen en pas weer start na de zomervakantie! Dus dat is het eerste doel wat ik stel voor mijzelf!

Niet te laat beginnen met het leren voor mijn laatste toetsweek

Schermafbeelding 2015-05-28 om 21.19.09

Ik heb dit schooljaar nog 1 toetsweek te gaan en ik sta er prima voor maar ik ben niet zo goed in plannen! Dus daarom heb ik mij voorgenomen om goed op tijd te beginnen met het leren van mijn toetsweek! Daardoor worden mijn cijfers nog steeds goed! Ook ben ik minder gestrest voor de toetsweek! Dus het heeft veel voordelen!

Sparen!

Schermafbeelding 2015-05-28 om 21.20.24

Ik hou van shoppen en ik zou het ook veel vaker doen als ik een ruim budget had! Ik wil deze maand proberen om zo min mogelijk nutteloze aankopen te doen! Daardoor hou ik als het goed is geld over om leuke dingetjes op vakantie te kunnen kopen!

Dit zijn mijn drie doelen voor deze maand! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te lezen! Als jij ook doelen hebt voor aankomende maand, laat ze weten in de comments!

IMG_6390

Geef een reactie

