Hey allemaal,

Sorry voor de afwezigheid op mijn blog! Het zijn natuurlijk de laatste loodjes voor school en daar ben ik dan ook druk mee bezig! Leraren vinden het nogal leuk om voor de toetsweek begint allemaal deadlines te zetten. En ik moet natuurlijk ook leren voor mijn toetsweek die aankomende woensdag begint! Gefeliciteerd voor iedereen die is geslaagd, die dit leest en zet hem op als je een herexamen moet doen of als je bent gezakt! Want ik geloof erin dat iedereen het kan halen! Ik ga vandaag een nieuw soort serie beginnen op mijn blog! Zoals jullie aan de titel al konden zien, gaat het over een lijstje! In deze serie heb ik telkens een lijstje van aantal dingen die ik nodig heb, leuk vind of waar ik inspiratie vandaan haal! Het zal vooral te maken met dingen die ik nog op een wishlist heb staan! Ik trap vandaag af met leuke dingetjes die op mijn wishlist staan voor de zomer.

Ik heb even gespeurd op een aantal leuke webshops en heb daar 10 leuke items geselecteerd die ik vandaag met jullie ga delen!

Schermafbeelding 2015-06-11 om 20.25.41Schermafbeelding 2015-06-11 om 20.26.54Schermafbeelding 2015-06-11 om 22.01.40

Schermafbeelding 2015-06-11 om 20.28.13 Schermafbeelding 2015-06-11 om 21.40.41 Schermafbeelding 2015-06-11 om 21.58.38

De bovenste drie zijn allemaal van Forever 21! Het jurkje linkboven schreeuwt gewoon zomer en ik vind het ook een heerlijke kleur! Ik heb echt nieuwe shortjes nodig en daarom heb ik het shortje in het midden gekozen! Heel mooi licht en leuke overloop! Rechtsboven is een superleuke en comfortabele playsuit, dat denk ik in ieder geval! Heel makkelijk te combineren! Dan de onderste rij! Linkonder is ene shortje van Forever 21! High waisted wat handig is met croptops! In het midden een roze playsuit van Boohoo, ik wil meer playsuits gaan dragen in de zomer en deze is heel zomers! En linksonder een wat nettere playsuit voor een leuke zomerfeestje! In één van mijn lievelingskleurtjes, mintgroen! En die bloemen maken hem al helemaal af! Deze items staan dus op mijn wishlist voor de zomer! Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte als ik één van de items in mijn bezit heb en show hem dan in een outfitpost of shoplog!

Wat is jouw favoriete zomeritem?

IMG_6390

Geef een reactie

