Hey allemaal,

Vandaag even een iets andere blogpost dan normaal omdat ik vandaag even 1 iemand in het bijzonder ga verrassen! Er is vandaag namelijk een heel leuk en lief vriendinnetje van mij jarig die ik op deze manier wil feliciteren!

Lieve Denise,

Van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag! Ik wil je op deze manier even in het zonnetje zetten omdat we natuurlijk al best wat jaartjes vriendinnetjes zijn! Ik heb op de basisschool een aantal jaar bij je in de klas gezeten maar onze vriendschap is pas echt opgebloeid sinds het tweede jaar op het Alkwin! Wat ben je toch een leuke en lieve meid. Je bent eigenlijk altijd positief en het is ook altijd gezellig met jou! Ik hoop dat je vandaag een hele leuke dag hebt en dat we na de toetsweek lekker gaan feesten voor jou Sweet 16! En natuurlijk ook voor Rochelle 😉 Ik zal niet al te gekke foto’s van ons posten want dat is misschien een beetje te beschamend maar een paar leuke kiekjes mogen hier wel gedeeld worden! Als cadeau heb ik 16 opdrachten bedacht die je met mij en/of anderen gaat uitvoeren en vastlegt op camera om zo jouw 16e verjaardag nooit te vergeten! Als je het niet erg vind, wil ik deze videos ook op mijn blog delen en eindelijk een youtube kanaal bij mijn blog starten! Alleen als jij dat ook wil natuurlijk! Dan wens ik je nu nog een hele fijne verjaardag! Hieronder heb ik nog een aantal andere lieve berichtjes voor jou!

Hee lieve dennie! OMG NU ZIJN WE SAMEN 16!! We gaan echt een super leuke fissa geven, sweet sixteen net zoals op MTV!! Wat een avonturen beleven wij toch elke keer weer, altijd lachen (en soms janken HAH) Heb nu al zin in de nog-komende-avonturen, de vakantie wordt echt geweldig! Happy birthday bestie, i love you! X roch

Lieve Denise,

Heel erg gefeliciteerd, 16 jaar! We zijn al super lang vriendinnen en ik hoop dat het nog lang zo blijft! Je bent een super leuke goede gezellige en vooral lieve vriendin. Ik hoop dat je er een leuke dag van maakt en dat je er een gezellig feestje van maakt. Xx Cindy

Lieve Den,
Gefeliciteerd!! We gaan er een topdag van maken 🙂
X Lies

Hee Deniess,
HBD met je sweet 16!!
We zijn al heel erg lang vriendinnen, sinds groep 1/2 ongeveer, en dit mag als het aan mij ligt nog lang zo blijven 🙂
We hebben altijd heel erg veel lol, zoals die keer dat we geïnterviewd werden op een festival hahahah! We helemaal bang dat we op tv kwamen, maar uiteindelijk toch niet 😦
Maar natuurlijk zijn er nog veel meer momenten geweest die ik nooit meer zal vergeten.
Maak er vandaag een leuke dag van en ik hoop dat je onze verrassing leuk vind haha!
X Lisaa

Denise,
Als eerst van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag! Maak er een leuke dag van (het zal vast wel lukken want je bent een gezellige meid) 🙂
xxx Lian

Hey Denise!
Gefeliciteerd met je 16e verjaardag, je Sweet sixteen. Heel veel plezier vandaag! Het wordt vast een leuke dag, want je bent een heel gezellige meid! 
X Lianne

Hey den, Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎉Ik ben super blij dat we vriendinnen zijn! Het is altijd gezellig met jou! Echt heel leuk dat we nu ook nog eens collega’s zijn! Love you 😘❤️ Xx Juna

Hey Denise, Ik wil je een hele fijne verjaardag wensen, maak er een leuke dag van! Ik vertrouw erop dat dat gaat lukken, want je hebt morgen spaans met mij en dat is natuurlijk altijd een feestje. Liefs, Annika

Lieve Denise, 
Super gefeliciteerd met je 16e verjaardag!🎊🎉
Veel plezier nog vandaag!
Liefs, Mariëlle

Schermafbeelding 2015-06-14 om 14.19.14 Schermafbeelding 2015-06-14 om 14.19.54

IMG_6390

Geef een reactie

