Hey allemaal,

Ik heb vandaag gewoon even een gezellig klets artikeltje tussendoor! Ik deel onder andere een prachtig piano stuk, wat ik deze week heb ontdekt! En wat mij op dit moment allemaal bezig houdt.

Doordat dit liedje in een van de laatste vlogs van Mascha werd gespeeld heb gehoord, luister ik het de hele tijd! Het is heel rustgevend en ik kan zelfs met dit op de achtergrond leren terwijl ik normaal nooit kan leren met muziek! Ik wil nog meer van dit soort piano stukken! Nou hier komt die dan, je moet er van houden maar ik vind het geweldig!

Nu we het toch over een favoriete video hebben, Jill heeft onlangs een video gedeeld met de naam “Het verhaal achter mijn tatoeage”. Hierin vertelt Jill een heel heftig verhaal over haar zus! Het raakte mij heel erg! Ik heb zitten janken achter mijn computer en dat gebeurt niet heel vaak! Ik deel hem hieronder uit respect en voor degene die de video nog niet heeft gezien.

Dan nog een geweldige video! In deze video zingt een jongen heel veel liedjes van Beyonce! Met leuke dansmoves maar vooral heel goede editing skills. Dus dit is een heerlijk nummer om naar te luisteren! Meezingen gaat wat lastiger maar de lyrics staan bij de video in de beschrijving!

Dan heb ik nog 1 video die ik wil delen met jullie! Dat is een hele lieve en romantische video van Diana van het kanaal DisforDazzle op youtube. In de video gaat ze haar vriendje in Manchester verrassen en ook al is de video gesponserd, dat maakt hem niet minder lief! Ik wil ook zo’n vriendje! Want dan kan ik ook mijn Engels verbeteren (haha) 🙂

Ik zit op dit moment in mijn toetsweek en ik heb nu 3 toetsen van de 8 gehad! Nog 5 te gaan! En dan is het eigenlijk vakantie, want dan moet ik alleen nog boeken inleveren en cijfers halen! Mijn toetsweek gaat tot nu toe best wel aardig! Ik heb nu Duits, Aardrijkskunde en Engels al gehad! Ook zijn er bij ons in huis een aantal dingetjes veranderd! Mijn zusje en ik hebben allebei een nieuw bed en we hebben in de woonkamer ook nog een nieuwe bank! Dus daar laat ik nog even een foto van zien!

Schermafbeelding 2015-06-18 om 16.23.06

Schermafbeelding 2015-06-18 om 16.22.53

Dit was de blogpost van vandaag alweer! Ik hoop dat jullie de videos net zo leuk vinden als ik! En mijn bed ligt trouwens heerlijk, net als de bank trouwens 🙂

IMG_6390

Geef een reactie

