Hey allemaal,

Daar ben ik weer! Ik heb vandaag mijn doelen voor juli voor jullie 🙂 Ik bespreek eerst nog even mijn doelen die ik had gesteld van juni en dan vertel ik meer over de doelen van deze maand! Ze zijn iets later maar beter dan nooit zeg ik altijd!

Vorige maand had ik drie doelen voor mezelf gesteld. Namelijk deze drie:

  • 3 keer in de week hardlopen
  • Niet te laat beginnen met leren voor de laatste toetsweek
  • Sparen

3 keer in de week hardlopen

Het hardlopen ging aan het begin van de maand erg goed! Ik heb het 1 keer overgeslagen omdat ik spierpijn had van een sportdag bij ons op school. Ik heb er alleen meer 3 keer per week sporten van gemaakt dan drie keer per week hardlopen! Maar alsnog vind ik dat dit doel is behaald.

Niet te laat beginnen met leren voor de laatste toetsweek

Dit doel is niet helemaal gelukt! Ik heb een prachtige planning gemaakt voor mijn toetsweek, maar die heb ik niet helemaal goed gevolgd. Desondanks heb ik maar 1 onvoldoende gehaald deze toetsweek en omdat de resultaten zo goed zijn, vind ik het niet zo erg dat ik misschien toch iets te laat ben begonnen

Sparen

Dit doel is helaas niet gelukt! Er waren afgelopen maand erg veel verjaardagen waar ik cadeautjes voor moest halen en dat kost meestal geld! Ook had ik nieuwe zomer kleding nodig wat ik ook best wel wat kost, en daarom heb ik aan dit doel misschien niet gedacht of heb ik het een beetje links laten liggen. Daarom gaan we nu snel naar mijn doelen voor deze maand!

Mijn blog bijhouden

Schermafbeelding 2015-07-09 om 14.56.24

De laatste tijd heb ik mijn blog een beetje verwaarloosd. Ik zette er veel te weinig op en daardoor komen er natuurlijk ook minder mensen mijn blog bekijken! Daarom wil ik deze uitdaging voor mezelf aangaan. Ik wil in combinatie met de vakantie elke week drie blogposts online zetten. Op maandag, woensdag en vrijdag. Daardoor is er overzicht en weten degene die mijn blog lezen wanneer ze een artikel kunnen verwachten! Ik heb veel ideeën in mijn hoofd dus ik denk dat dit goed moet gaan komen!

Kamer opruimen en netjes houden

Schermafbeelding 2015-07-09 om 15.05.03

Ik vind opruimen op zich niet eens heel erg, maar ik stel het wel altijd uit! Ik hou er van als mijn kamer helemaal opgeruimd is maar zie er tegen op om er aan te beginnen! Ik wil voordat ik met mijn familie op vakantie ga mijn kamer voor het grootste deel hebben opgeruimd! Dan ga ik lekker op vakantie! Het opruimen van mijn kamer gaat ook altijd heel langzaam omdat ik het erg lastig vind om dingen weg te doen of ik kom weer allerlei boekjes tegen met dagboeken van vakantie wat ik ga lezen enz.

Hardlopen op vakantie

Schermafbeelding 2015-05-28 om 21.14.55

Ik wil proberen om op vakantie ook minimaal twee keer per week hard te lopen! Want ik moet er natuurlijk wel een beetje uitzien als ik in Spanje op het strand loop!

Dit waren mijn doelen voor de maand juli! Ik ga natuurlijk hard mijn best doen om ze alle drie te halen en ik zie jullie weer bij de volgende blogpost!

IMG_6390

Geef een reactie

