Hey allemaal,

Bij de titel zul je niet meteen denken van, “Oh, daar gaat ze het vandaag over hebben!” Maar als je de blogpost gaat lezen kom je daar snel genoeg achter! Het was in ieder geval een erg bijzondere ervaring!

Vrijdag 14 augustus zei mijn vader s’avonds toen we terug naar huis reden ineens dat we morgen ergens naar toe gingen omdat ik een soort prijs had gewonnen. Hij zei het allemaal heel vaag en ik snapte er niet zoveel van. Hij zei ook nog dat mijn zusje en ik badkleding mee moesten nemen en er mooi uit moesten zien. Dat zorgde voor alleen maar meer vragen!

Zaterdag moesten we om half 2 op de plek van bestemming zijn, we moesten twee uur rijden en we hadden allebei nog steeds geen idee waar we heen gingen.  Toen we uiteindelijk aankwamen in Slagharen, dacht ik nog steeds, Wat gaan we in hemels naam in slagharen doen? Toen we bij de ingang aankwamen, moesten we even wachten op Jeske van Cokefrischicks! We wisten toen natuurlijk nog niet dat Jeske zou komen 😉

Dus toen kwam Jeske, dus ik zei dat ik haar kende en dat ik hun kanaal wel is had gezien enz. En zei vertelde dat ze vandaag glijbanen moest uittesten in het nieuwe waterpark in Slagharen en dat ik haar daarbij moest helpen. Ik geloofde alles wat ze zei terwijl ik wist dat ze met hun kanaal mensen verrassen, maar het was nooit in mij opgekomen dat ik werd verrast!

Dus we liepen naar het zwemparadijs en we hadden het over mijn blog en hoe ze mij had gevonden enzovoort. En het was de bedoeling dat ik met een gopro aan mijn hand getapet in één van die glijbanen ging. Dus nadat Dana en ik waren omgekleed en de camera aan mijn hand vastzat, gingen we naar de desbetreffende glijbaan waar je met zijn tweeën in een band vanaf gaat. Dus wij lopen met band naar boven en gaan van de baan af en onderaan stond Jeske op ons te wachten en was er een “medewerker van het zwembad” om onze band aan te nemen en dat bleek dus Teske de Schepper te zijn! 😮

Dus ik was heel erg verrast en had dit echt niet zien aankomen! We hebben ons daarna weer omgekleed en hebben gekletst met Teske. Ze had mij gevonden doordat ik een mailtje had gestuurd om een kaartje te ontvangen voor mijn verjaardag, wat kan door de serie teatime op haar kanaal! We zijn na het gesprek en een drankje nog met zn vieren in de zweefmolen geweest en het was een ongelooflijk geweldige dag!

Hier nog een paar foto’s!

IMG_9710

Deze foto was met een drankje tijdens het gesprek, hij is een beetje donker maar toch wel leuk!

FullSizeRender (1)

Deze foto hebben jullie als het goed is al op instagram voorbij zien komen, dit vind ik zelf de leukste!

IMG_9714

Met zijn drieën samen met Dana!

IMG_9711

En met Jeske, de grote regelaar van de hele verrassing!

FullSizeRender (2)

En deze foto die Teske op haar eigen instagram had geplaatst!

Ik vond het geweldig en wil als afsluiter van dit artikel nog even een boodschap meegeven!

Als je iets echt wilt, dan gaat het je zeker weten lukken!

Morgen als de video online staat, deel ik die op mijn blog samen met de weekvlog van Teske waar ik ook nog een paar seconden in voorkom!

Dit zijn de video’s waar ik in voor ben gekomen!


IMG_6390

Een gedachte over “Zaterdag 15 augustus.

Geef een reactie

