Hey allemaal,

Vandaag heb ik mijn allereerste parfum review voor jullie! Ik review vandaag een parfum van kruidvat! De geur heet White Lily en klik snel verder voor mijn oordeel over deze geur!

IMG_9793
IMG_9794IMG_9795

Hierboven zie je nog hele zonnige foto’s, want helaas is het op het moment niet al te best. Ik vind de flacon van het parfum leuk en simpel. En heel handig om mee te nemen vanwege de grootte. Het parfum ruikt een beetje zoet en bloemig, maar is erg goed draagbaar en heel fris. Ik ben echt geen pro in het beschrijven van geuren zoals je ziet.

De geur is samengesteld uit Oranjebloesem, Lelie en Amber. Het is het 26e parfum wat de master perfumers hebben gemaakt en je kunt bij kruidvat dus nog vele andere geuren bekijken. In deze flacon zit 15 ml. Het parfum is zuinig in gebruik en is aan het eind van de dag nog subtiel aanwezig. Als je hem in de loop van de dag nog een keer aanbrengt is het prima te doen.

Het parfum komt van de kruidvat, de naam die zij gebruiken als “merk”naam voor hun parfum is “The Master Perfumer”.  Het parfum is er ook nog in een grotere flacon, maar deze flacon is heel makkelijk om mee te nemen in je tas, zodat je de geur altijd opnieuw kan opdoen.

IMG_9796

Hierboven de tekst die op het doosje staat.

Dit was mijn allereerste parfum review ooit en wie weet komen er nog wel meer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat in de reacties weten wat jouw favoriete geur is!

IMG_6390

Geef een reactie

