Hey allemaal,

Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door lifeofbeauties! Deze award is bedacht om kleinere blogs iets bekender te maken. Ik vind het hartstikke leuk dat ik ben genomineerd. Life of beauties heeft mij genomineerd en ondanks dat ik haar blog nog niet kende, wil ik haar hartelijk bedanken en kun je als je wil een kijkje nemen op haar blog! 

De regels van deze award als je bent genomineerd:

1. Bedank degene die jou heeft genomineerd

2. Beantwoord de vragen die diegene voor jou heeft bedacht

3. Nomineer zoveel andere bloggers als jij wil

4. Bedenk 11 vragen voor de bloggers die jij hebt genomineerd

5. Zorg ervoor dat degene die jij nomineert dat zelf ook weet 🙂

Dan ga ik nu de vragen beantwoorden die ik kreeg van life of beauties!

Vraag 1: Wat vind je van mijn blog?

Ik kende jou blog niet, ik heb even een aantal artikelen gelezen en het ziet er netjes en verzorgd uit.

Vraag 2: Verbeterpunten van mijn blog?

Je blog ziet er top uit, het enige punt wat ik mooier zou vinden is dat je de foto’s die je plaatst groter neerzet.

Vraag 3: Is er iets dat je graag wilt zien op mijn blog?

Nee, ik heb op dit moment geen idee wat ik nog zou willen zien op je blog, de artikelen die je hebt vind ik leuk om te lezen.

Vraag 4: Sinds wanneer en waarom blog je?

Ik blog sinds februari 2015 en ik blog omdat ik het leuk vind om te schrijven over de dingen die ik leuk vind, ik had al langer het idee om te gaan bloggen maar in februari dacht ik, laat ik nu maar beginnen.

Vraag 5: Waar zou je het liefst op vakantie willen?

Schermafbeelding 2015-09-05 om 14.44.46

Ik zou heel graag een keer naar Ibiza willen en naar New York! Ibiza wordt het party eiland genoemd en ik ben wel benieuwd hoe het daar is en New York vind ik een stad die je 1 keer in je leven gezien moet hebben.

Vraag 6: Zou je in een ander land willen wonen? Zo ja, welk land?

Schermafbeelding 2015-09-05 om 14.41.39

Als ik ooit zou emigreren, zou ik naar Australië emigreren! Het is daar zo anders dan hier en ik heb er ook familie wonen. Het lijkt mij geweldig om daar te wonen maar ik denk dat het niet snel gaat gebeuren omdat ik mijn familie dan te erg ga missen.

Vraag 7: Wat is je lievelingseten?

Turks brood met tonijn en rode pesto! Het is niet het meest standaard antwoord op deze vraag, maar dat is zoo lekker. Op het brood zit dus eerst een laagje rode pesto en daarop rucola, blauwe kaas, tonijn en rode ui. Er moeten oorspronkelijk ook nog kappertjes op maar dat doen we er nooit op omdat ik dat niet lekker vind.

Vraag 8: Welk make-up product is onmisbaar in je routine?

IMG_8141

Mascara, dit product is wat ik elke dag draag en daarom zeker onmisbaar.

Vraag 9: Broeken of rokjes?

In de winter broeken, in de zomer rokjes! Ik ben niet goed in kiezen.

Vraag 10: Zon of sneeuw?

Schermafbeelding 2015-09-05 om 14.39.14

Ik ga voor zon! Ik hou van de zon omdat ik daardoor een beetje bruiner wordt, maar nog steeds ben ik dan heel wit. Ik vind sneeuw in de winter ook iets heel magisch hebben en knus, maar ik moet kiezen!! Of we doen gewoon zoals op de afbeelding hierboven, zon met sneeuw!

Vraag 11: Te warm of te koud?

Sowieso te koud,  ik heb het heel snel warm en ga dan ook heel snel zweten en daardoor heb ik het liever te koud waardoor ik mega veel truien over elkaar heen aan kan doen!

Dan mijn vragen voor degene die ik ga nomineren!

Vraag 1: Wat vind je het leukste aan bloggen?

Vraag 2: Wanneer ben je jarig? En hoe oud word je dan?

Vraag 3: Wat staat er op 1 op jouw bucket list?

Vraag 4: Wat voor soort blogs vind jij het leukst om te lezen?

Vraag 5: Wat zijn je favoriete tv programma’s?

Vraag 6: Wie is je celebrity crush?

Vraag 7: Heb je jouw haar liever los of vast?

Vraag 8: Wie is je favoriete youtuber?

Vraag 9: Zou je willen beginnen met het maken van youtube video’s?

Vraag 10: Favoriete film?

Vraag 11: Wat zou je elke dag kunnen eten?

Degene die ik nomineer zijn MarleenValerie, Stefanie en Melissa!

Ik ga nu snel de genomineerden laten weten dat ze zijn genomineerd en ik zie jullie bij de volgende blogpost!

IMG_6390

Geef een reactie

