Hey allemaal,

Ik heb weer een leuk artikeltje voor jullie! Ik heb namelijk nieuwe schoenen waar ik heel erg blij mee ben! Klik snel verder om te zien waar mijn keus op gevallen is! Het heeft ergens iets te maken met de titel van dit artikel!

Ik heb mijn allereerste Nike Air Max Thea’s in mijn bezit! Ik had nooit gedacht dat ik ooit dit soort schoenen zou gaan dragen, omdat ik ze eigenlijk te sportief vond. Maar deze schatjes waren liefde op het eerste gezicht! Laat ik jullie niet langer in spanning houden, hier komen ze!

IMG_0043

IMG_0044

IMG_0045

IMG_0048

Dit zijn ze dus! De officiële naam van deze leukerds: Nike Air Max Thea Black & Grey Print Trainers! Ik heb ze gekocht bij Asos waar ze nu ook afgeprijst zijn! Omdat de sneakers dus wolkjes hebt dacht ik meteen aan een achtergrond met wolken! Daarom wil ik ook nog een soort achter de schermen foto delen waarop je ziet hoe ik de foto heb genomen! Probeer niet te lachen!

IMG_3597

Ik lig op een theedoek omdat de trampoline nog nat was van de regen van de afgelopen dagen! Dus heb je gelachen of kon je je inhouden?

Als jij deze leuke shoes ook wil hebben met korting, klik dan hier!

Laat even weten wat voor sneakers jij heel leuk vind en ik zie jullie bij de volgende blogpost!

IMG_6390

Geef een reactie

